خودرو و حمل‌ و‌ نقل

11 نقطه‌ی حادثه‌خیز در آذربایجان غربی تا پایان سال رفع خواهد شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از حذف 11 نقطه پرتصادف و حادثه‌خیز از محورهای ارتباطی استان تا پایان امسال خبر داد. ایرج دست نشان در خصوص رفع نقاط حادثه خیز استان با بیان اینکه امسال 11 نقطه حادثه‌خیز و مابقی در سال آینده حذف خواهند شد، افزود: از نقاط پرحادثه شهرستان اشنویه می‌توان به گردکاشان، گلماوران و گردنه خوردشید اشاره کرد که در ادامه نیز در حال رفع این نقاط پرحادثه هستیم.

دست‌نشان با اشاره به وضعیت راه‌های شهرستان اشنویه خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل جاده‌ای که از جمله شریان‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود بسیار مهم است و باید بتوانیم از این شریان‌ها به خوبی نگهداری کنیم. این مسئول با اشاره به وضعیت مساعد راه‌های شهرستان اشنویه تصریح کرد: وظیفه، رسالت و برنامه‌ی ما حفظ و نگهداری راه‌ها است و پس از احداث و تعریض راه‌های اصلی و فرعی، تمامی امور نگهداری و جای‌گذازی علائم به عهده ماست.

دست نشان با بیان اینکه شهرستان اشنویه با 160 کیلومتر راه در رتبه سوم استان قرار دارد، گفت: شهرستان باروق در رتبه اول، شهرستان نقده رتبه دوم و شهرستان اشنویه در رتبه سوم قرار دارند. وی افزود: در حال حاضر هیچ روستای بیش از 20 خانوار بدون آسفالت در اشنویه وجود ندارد و این حاصل تلاش راهداران است. آمار آسفالت در حال پیشرفت است و به زودی به 160 کیلومتر می‌رسد که نسبت به سال گذشته عملکرد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری آذربایجان غربی با بیان اینکه همکاران در حوزه حمل و نقل جاده‌ای خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه می‌کنند، خاطرنشان کرد: خط کشی را از جنوبی‌ترین سطح استان آغاز کردیم و به مرور به سمت مرکز و شمال استان پیش می‌رویم و در حال ساخت جاده‌ها هستیم. وی در ادامه افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال خرید تعدادی ماشین آلات راهداری است و آذربایجان غربی نیز در این خرید ناوگان مشارکت خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی