آسیب های اجتماعیاجتماعیپلیس و انتظامی

دستگیری عاملان درگیری که منجر به قتل شد

عاملان درگیری منجر به قتل در ارومیه دستگیر شدندرئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در یکی از محله های ارومیه خبر داد.

اخبار اجتماعی را در ایتوک دنبال کنید.

سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل و انتقال یک مقتول به بیمارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار می گیرد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد مقتول به دلیل اختلافات قبلی با چهار نفر دیگر درگیر شده و کشته شده است.

رئیس پلیس جنایی پلیس آگاهی استان در ادامه تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفت و با استفاده از توان علمی و روش های نوین. معاونت كشف جرم و مهندسي اجتماعي همه متهمان دستگير و براي تحقيقات معرفي شدند. به پلیس اطلاع داده شد. وی بیان کرد: متهمان با در نظر گرفتن دلایل و شواهد کافی به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شکری با اشاره به دستگیری 4 متهم در این رابطه افزود: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آمادگی مستمر دارد و انتظار می رود شهروندان عزیز نیز با پلیس همکاری لازم را داشته باشند. به طور مداوم. در صورت مشاهده هر مورد مشکوک سریعاً از طریق پل ارتباطی 110 گزارش دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی