رسانهسینما و تئاتر

جزئیات خبر فوت متیو پری بازیگر محبوب فرندز

بازیگر friends فوت شد

متیو پری بازیگر محبوب سریال پرطرفدار Friends در حالی صبح امروز درگذشت که تردیدهای زیادی در مورد مرگ این بازیگر جوان وجود دارد.

به گزارش وبسایت جنایی، سریال Friends یکی از معروف ترین سریال های دنیاست و میلیون ها نفر آن را دیده اند.

با پیدا شدن جسد متیو پری، تحقیقات پلیس درباره علت مرگ ناگهانی این بازیگر محبوب نیز آغاز شده است.

گفته می شود جسد بی جان متیو پری بازیگر محبوب سریال دوستان ساعاتی پیش در جکوزی منزلش در لس آنجلس پیدا شد. همچنین گفته می شود که هیچ اثری از مواد مخدر در آنجا نبود. اگرچه هیچ ماده مخدری پیدا نشد، پلیس در حال تحقیق در مورد مصرف مواد مخدر متیو پری است. هنوز هیچ نشانه ای از خودکشی پیدا نشده است. آنطور که نزدیکان این بازیگر گفته اند او از افسردگی شدید رنج می برد.

متیو لنگفورد پری نام کامل چندلر از فرندز بود. متیو در 19 اوت 1969 در ماساچوست به دنیا آمد. در سنین پایین بود که به علاقه خود به بازیگری پی برد و تصمیم گرفت در این مسیر قدم بردارد. در سال 1366 بار دیگر اولین نقش خود را در سریال شانس ایفا کرد.

اما سکوی پرتاب متیو پری و البته دیگر بازیگران فرندز همین کمدی ده فصلی بود که ده سال ساخته و پخش شد. متیو پری با بازی در نقش چندلر به یکی از محبوب ترین بازیگران کمدی آمریکا تبدیل شد. او در سال 1996 برای این نقش برنده جایزه بهترین کمدین آمریکایی شد. متیو پری 4 بار نامزد دریافت جایزه امی و 2 بار برنده جایزه امی شده است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم متیو پری زندگی پر فراز و نشیب داشت و از مصاحبه هایی که با مجلات و تلویزیون انجام می دهد می توان دریافت که او از افسردگی شدید رنج می برد. در اواخر دهه 1990 او به ویکودین، متادون، آمفتامین و الکل معتاد شد و تصمیم گرفت این مواد را ترک کند. هرازگاهی دوباره درگیر اعتیاد می شود و به ترک اعتیاد روی می آورد.

او از سال 2006 تا 2012 با لیزی کاپلان در ارتباط بود. در سال های اخیر، پری با مولی هرویتز در ارتباط بود که اکنون از او جدا شده است.

فیلم شناسی متیو پری

متیو پری بیشتر شهرت خود را مدیون سریال کمدی دوستان است و در فیلم های دیگر دیده نشده است اما در این قسمت به معرفی فیلم ها و سریال های دیگری می پردازیم که این بازیگر در آنها ایفای نقش کرده است.

  • مرد چاق و پسر کوچولو
  • تهاجم احمقان
  • همه نه یاردی
  • عزیزم
  • در خدمت سارا
  • دوباره 17
  • دوستان
  • زوج عجیب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی