سینما و تئاتر

روایتی از زندگی ایلان ماسک بر پرده‌ی سینما خواهد رفت

به تازگی زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه شرکت A24 در حال توسعه یک فیلم درام بیوگرافی درباره زندگی ایلان ماسک، مالک تسلا موتورز، سازنده هوافضا اسپیس ایکس و پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) است، شنیده می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که «دارن آرنوفسکی» پس از موفقیت فیلم نهنگ، برای ساختن یک فیلم زندگینامه‌ای از این کارآفرین مشهور، دوباره با A24 دست همکاری می‌دهد.

فیلم زندگینامه ایلان ماسک بر اساس کتابی که اخیرا توسط والتر ایزاکسون منتشر شده، ساخته خواهد شد. رقابت شدیدی بین فیلمسازان و استودیوها برای دریافت امتیاز این کتاب وجود داشت، اما در نهایت A24 با افتخار از این رقابت بیرون آمد. برای نوشتن این کتاب، والتر ایزاکسون به مدت دو سال ایلان ماسک را دنبال کرده و این فرصت را داشته که در جلسات و مصاحبه‌ها با خانواده، دوستان و همکاران این شخصیت کارآفرین شرکت کند.

این اولین بار نیست که یکی از کتاب‌های والتر آیزاکسون به فیلم تبدیل می‌شود. در سال 2015، لجندری پیکچرز فیلم بیوگرافی استیو جابز را بر اساس کتاب والتر ایزاکسون تولید کرد که مایکل فاسبندر را در نقش بنیانگذار اپل انتخاب کرده بود. فیلم زندگینامه‌ای استیو جابز به کارگردانی دنی بویل مورد تحسین منتقدان قرار گرفت اما از آنجا که تنها 30 میلیون دلار در مقابل بودجه 34 میلیون دلاری به دست آورد، یک شکست تجاری به حساب می‌آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی