سینما و تئاترفرهنگی

سروش صحت و دومین فیلم بلندش «صبحانه با زرافه‌ها» در جشنواره‌ی ۴۲

با نزدیک شدن به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اخبار زیادی از آثار احتمالی این جشنواره به گوش می رسد، صبحانه با زرافه به کارگردانی سروش صحت یکی از فیلم هایی است که قرار است در این جشنواره شرکت کند. با نزدیک شدن به آغاز بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور، چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، کنجکاوی درباره اسامی فیلم‌هایی که در این رویداد بزرگ به نمایش درمی‌آیند نیز در بین هنردوستان افزایش می‌یابد.

درست است که عناوین فیلم های حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما زمزمه هایی مبنی بر حضور رضا میرکریمی، جواد عزتی، رامبد جوان، سروش صحت، مهران مدیری، محمود کلاری و… در میان حاضران در جشنواره امسال می شنویم که این نشان می‌دهد که جشنواره فجر 42 با جشنواره ای که سال گذشته داشتیم متفاوت خواهد بود.

سروش صحت در دومین تجربه کارگردانی خود پس از جهان با من می رقصد، به سراغ کارگردانی فیلم «صبحانه با زرافه» به تهیه کنندگی محمد شعیستا رفت که داستانی کمدی دارد.
«صبحانه با زرافه» نیز همانند اولین ساخته سروش صحت، در چند شهر شمالی فیلمبرداری می‌شود و پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، بهرام رادان و بیژن بنفسه خواه از بازیگران آن هستند.

عوامل فیلم سروش صحت

درباره‌ی سروش صحت

سروش صحت در سال ۱۳۷۷ با سریال «جنگ ۷۷» مهران مدیری وارد عرصه هنر شد و با تجربه نویسندگی و بازیگری در همین برنامه به شهرت رسید. تجربه‌ی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم شراره به کارگردانی سیامک شایقی آغاز کرد.

بیشت تجربه‌های سروش صحت در عرصه بازیگری است و در زمینه ساخت سریال های طنز نیز دستی بر آتش دارد.

او تاکنون در حدود 30 فیلم سینمایی بازی کرده است و حالا پس از 5 سال از ساخت فیلم سینمایی «جهان با من برقص» قصد دارد دومین فیلم سینمایی خود را اکران کند. سروش صحت در سال ۱۳۹۷ فیلم جهان با من برقص را با بازی علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور و کاظم سیاحی کارگردانی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی