فرهنگی

برپایی نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها» در ارومیه

در آستانه سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها» در نگارخانه «پله» حوزه هنری آذربایجان غربی برپا شده و میزبان حضور علاقه مندان است. در این نمایشگاه 16 پوستر از هنرمندان برجسته کشور با موضوع سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و اخلاق و جایگاه این شهید والامقام در میان توده‌های مردم نصب شده است.

این نمایشگاه تا بیستم ماه جاری از ساعت 8 صبح تا 15 بعدازظهر دایر است و پذیرای علاقه‌مندان به ویژه جوانان است. مکتب شهید قاسم سلیمانی به عنوان حلقه اتصال مردم ایران در کنار فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حضور موثر آحاد مختلف جامعه به ویژه نسل جوان در این مکتب و تداوم راه شهید سلیمانی از جمله موضوعات ارائه شده در قالب پوسترهای نمایشگاه آغاز سلیمانی‌ها است.

با توجه به اینکه موضوع سردار سلیمانی در چند سال اخیر همواره موضوع فعالیت‌های هنری بوده است، این نمایشگاه به منظور نمایش برخی از این آثار در معرض دید عموم قرار گرفته است.

امسال چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. سردار سلیمانی بامداد ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بر اثر حمله تروریستی آمریکا به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی