سفر و گردشگری

هتل آنا ارومیه ؛ برای رقم زدن یک خاطره شیرین

شهر ارومیه به عنوان یکی از کانون‌های مهم گردشگری در شمال غرب ایران، هر ساله پذیرای تعداد قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی است. وجود هتل‌ها و مراکز اقامتی مناسب و با کیفیت، از الزامات اصلی توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری در ارومیه به شمار می آید. مسافرخانه ارومیه برای کسانی که به دنبال خدمات رفاهی خوب با قیمت پایین هستند، مناسب می باشد. برای اطلاع بیشتر بخوانید.

هتل آنا ارومیه به عنوان یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر، سال‌هاست که خدمات اقامتی و پذیرایی باکیفیتی را به مسافران و گردشگران ارائه می‌کند. در ادامه.این مبحث ضمن معرفی شهر ارومیه و آشنایی هرچه بیشتر با جاذبه‌های گردشگری این منطقه در خصوص هتل بین المللی آنا ارومیه صحبت خواهیم کرد، در ادامه با ایتوک همراه باشید تا هتل آنا ارومیه را بهتر بشناسیم.

هتل آنا ارومیه

ارومیه نگین سرسبز آذربایجان

استان آذربایجان غربی و به ویژه شهر ارومیه، به لطف برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوان، یکی از قطب‌های مهم گردشگری در کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل وجود رستوران، كافي شاپ، اقامتگاه و هتل‌هایی همچون Ana hotel بسیار ضروری و واجب است.

از مهمترین جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان غربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • -دریاچه زیبا و شگفت‌انگیز ارومیه
  • -پارک ملی دریاچه ارومیه با طبیعت بکر
  • -روستاهای توریستی اطراف ارومیه مانند باراندوز چای، صومابرام و…
  • -غار شط شیرین که یکی از بزرگترین و زیباترین غارهای ایران است
  • -کوهستان سهند با قله‌ها و چشم‌اندازهای بکر
  • -اماکن تاریخی و مذهبی متعدد
  • -آداب و رسوم، غذاهای محلی و صنایع دستی منحصربفرد منطقه
  • -بازارها و مراکز خرید سنتی

آشنایی با دیگر هتل‌های ارومیه

ارومیه به مانند دیگر شهرهای گردشگرپذیر کشورمان هتل‌ها و اقامت‌های متعددی دارد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این باره که بهترین هتل های ارومیه کدامند ؟ با ایتوک همراه باشید.

تاریخچه هتل آنا ارومیه

تاریخچه هتل آنا ارومیه خیابان کاشانی به سال 1394 برمی‌گردد. این هتل، مجموعه‌ای مدرن و مجلل با معماری زیبا در قلب شهر، با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز دنیا در صنعت هتل‌داری، درهای خود را به روی میهمانان گشوده است.

این مجموعهٔ پذیرا با طراحی دل‌نشین فضاهای داخلی، آرامش و آسایش را برای مسافران عزیز به ارمغان آورده و با خدمات استثنایی و نوآورانه‌ای که در زمینه‌های اقامت، تفریح و تندرستی ارائه می‌دهد، سعی در تبدیل شدن به یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های پنج ستاره کشور دارد.

در مورد ویژگی‌ها و امکاناتی که هتل آنا دارد، موارد زیادی را می‌توان برشمرد؛

  • اتاق‌های اقامتی مجهز به تخت، کمد، میز و صندلی، حمام و دستشویی، تلویزیون، تلفن و سایر امکانات رفاهی
  • رستوران، كافي شاپ و فضای صرف غذا با منوی متنوع
  • امکانات ورزشی و تفریحی مثل باشگاه ورزشی، استخر، جکوزی، سالن بازی و…
  • فضاهای عمومی مثل لابی ،سالن انتظار، نشیمن، باغ، سالن‌های کنفرانس و مراسم همچون تالار عروسي و…
  • فضاهای پارکینگ خودرو و اتوبوس برای مسافران
  • واحدهای خدماتی از قبیل آستخر هتل، وبگاه رزرو هتل، فروشگاه و..

اتاق هتل آنا ارومه

در کل هتل آنا ارومیه می‌تواند کلیه نیازها و خدمات مورد انتظار مسافران را برآورده سازد و فضایی آرام، مطبوع، بهداشتی و امن فراهم کند. اما آدرس هتل چیست؟ با چه شماره‌ای می‌توان با آن تماس گرفت؟

هتل آنا ارومیه کجاست؟

هتل بین‌المللی آناي اروميه با موقعیتی استراتژیک در مجاورت فرودگاه شهر و دسترسی آسان به مرکز ارومیه، دروازه‌ای به سوی مهمان‌نوازی و میهمان‌داری نمونه گشوده است.

این مجموعه پذیرا متشکل از 196 واحد اقامتی بسیار مدرن و مجهز، در فضایی به وسعت 20 هزار مترمربع، با الهام از معماری منحصربفرد ایران و آذربایجان، زیبایی و راحتی را در کنار هم به ارمغان آورده است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های فاخر این هتل با داشتن تمام امکانات رفاهی شامل تلویزیون‌های دیجیتال، اینترنت پرسرعت، سیستم‌های تهویه مطبوع، مینی‌بار و چای‌ساز، محیطی آرام برای استراحت مهیا نموده‌اند.

شماره تماس هتل آنا ارومیه به منظور رزرو اتاق ؛ 04433432631

شماره هتل آنا ارومیه ؛ 04431999

ایمیل هتل پنج ستاره آنا ارومیه؛ info@anahotel.com

نشانی؛ خیابان شهید بهشتی(جاده بند)، خیابان جام جم، هتل آنا

سایت ؛ https؛//www.anahotel.com/presentation.php

لابی هتل آنا ارومیه

جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی

از لحاظ جغرافیایی، استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران واقع شده و مرز مشترکی با کشورهای ترکیه و عراق دارد. اقوام مختلفی از جمله آذری‌ها، کردها، ارامنه و آشوری‌ها در این منطقه سکونت دارند.

شهر ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی، دومین شهر بزرگ این استان و یکی از کلان‌شهرهای شمال غرب کشور است. وجود دریاچه زیبای ارومیه، مناطق تفریحی و توریستی، باغ‌های میوه، اقوام و فرهنگ‌های گوناگون و صنایع دستی از ویژگی‌های بارز این شهر به‌شمار می‌آیند. در صورتی که قصد دارید به این شهر سفر کنید و چند روزی اقامت خاطره‌انگیزی داشته باشید می‌توانید درباره‌ی هتل‌های لوکس این شهر مانند هتل آنا یا هتل آریا ارومیه و … با ایتوک همراه باشید.

صبحانه هتل آنا ارومیه یکی از منحصربه فرد‌ترین اتفاقات زندگی شما در آذربایجان غربی خواهد شد.

ایتوک

مجله اینترنتی ایتوک به عنوان یکی از معتبرترین نشریات آنلاین در کشورمان است که بروزترین اطلاعات و اخبار تمام زمینه‌های هنری، ورزشی، فرهنگی و… را برای علاقه‌مندان به اخبار گردهم آورده است..

این مجله الکترونیکی ماهیانه، با رویکردی خبری-تحلیلی به انتشار اخبار، گزارش ها، مقالات، مصاحبه‌ها و یادداشت‌هایی در زمینه‌های مختلف و می‌پردازد.

وب‌سایت ایتوک با طراحی حرفه‌ای و قابلیت بهره‌مندی از امکاناتی همچون دسته‌بندی موضوعی، بایگانی خبر، امکان دیدگاه‌دهی و اشتراک‌گذاری خبر، هر روزه خوانندگان زیادی را به خود جلب می‌کند. در خصوص سوئیت پرزیدنت هتل انا ارومیه چه می‌دانید؟

سخنی در پایان

هتل بین المللی آنا ارومیه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های پنج ستاره شهر ارومیه، نقش بسزایی در ارتقای کیفیت خدمات اقامتی و پذیرایی این شهر داشته است.

وجود چنین هتل‌هایی با سطح استاندارد بالا، به همراه سایر امکانات رفاهی و زیرساخت‌های گردشگری، موجب شده تا شهر ارومیه بتواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری در شمال غرب کشور مطرح شود و پذیرای تعداد رو به رشدی از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

امید است با حمایت بیشتر مسئولان از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران عرصه هتل‌داری (همچون anahotel)، شاهد توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری و افزایش ظرفیت‌های اقامتی در شهر ارومیه باشیم.

سوالات پرتکرار

 1. هتل آنا در چه منطقه ای از شهر ارومیه قرار دارد ؟

هتل 5 ستاره آنا  در نزدیکی فرودگاه و 6 کلومتری مرکز شهر، خیابان شهید بهشتی(جاده بند)، خیابان جام جم، قرار دارد.

 2. هتل آنا ارومیه چه تعداد اتاق و سوئیت دارد ؟

هتل پنج ستاره آنا ارومیه مجهز به 196 اتاق و سوئیت استاندارد و مدرن می باشد.

 3. امکانات رفاهی هتل بین المللی آنا چیست ؟

 این هتل دارای رستوران، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس و پارکینگ می باشد که تالار آنا یکی از مجلل‌ترین تالارهای ارومیه است.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی