اقامتگاه آذربایجان غربی

معرفی هتل ماه کیمیا ارومیه

هتل‌داری یکی از صنایع مهم در توسعه اقتصادی و گردشگری هر منطقه‌ای به‌شمار می‌آید. وجود هتل‌های مناسب و باکیفیت در یک شهر یا منطقه می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

از جمله مهم‌ترین مزایای وجود هتل برای یک منطقه می‌توان به اشتغال‌زایی و درآمدزایی، توسعه صنعت گردشگری، افزایش سرمایه‌گذاری، بهبود زیرساخت‌ها، معرفی ظرفیت‌های منطقه و غنی‌سازی فرهنگ محلی اشاره کرد. در ادامه به تشریح این مزایا بیشتر خواهیم پرداخت. همچنین هتل ساحل ارومیه یکی دیگر از هتل های این شهر با امکانات رفاهی عالی، قیمت مناسب و محیط دل پذبر می باشد. برای اطلاع بیشتر به بلاگ مربوط به آن سر بزنید.

در این مقاله تصمیم داریم در خصوص بهترین هتل آپارتمان آذربایجان غربی یعنی هتل کیمیا ارومیه صحبت کنیم.با ایتوک همراه باشید.

برای آگاهی از جاذبه‌های شهر زیبای ارومیه و همچنین آخرین اخبار مجله‌ خبری ایتوک را دنبال کنید.

اقامتگاه‌های ارومیه

ارومیه، نگین سرسبز آذربایجان غربی، یکی از شهرهای باستانی ایران به شمار می‌آید که قدمت آن به دوران پیش از میلاد بازمی‌گردد. این شهر در طول تاریخ همواره یکی از مراکز مهم تجاری، فرهنگی و تمدنی در غرب ایران به حساب می‌آمده است که به همین دلیل از قدیم الایام وجود استراحتگاه و اقامتگاه در این منطقه باب بوده است.

نام قدیمی ارومیه، رژه یا اورمیه بوده‌است. در دوره‌های مختلفی همچون دوران مادها، هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان، ارومیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌است.

اتاق‌های هتل ماه کیمیا ارومیه

پس از ورود اسلام به ایران، ارومیه در قرون اولیه یکی از مراکز مهم فرهنگ و علم نیز محسوب می‌شد و دانشمندان برجسته‌ای چون ابوالفتح بستی از این شهر برخاسته‌اند.

امروزه ارومیه یکی از کلان‌شهرهای شمال غرب و مرکز استان آذربایجان غربی به‌شمار می‌رود که دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوانی است و نمونه‌هایی از بهترین هتل آپارتمان‌ها، رستوران‌ها و… در آن وجود دارد. شماره تماس هتل کیمیا ارومیه برای رزرو یک اتاق چند است؟ با ایتوک همراه باشید.

شاید این مقاله‌ها  از هتل آنا ارومیه و هتل دنیز ارومیه برای شما مفید باشد.

جاذبه‌های گردشگری ارومیه

شهر ارومیه با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد، یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایران به شمار می‌رود. از مهمترین جاذبه‌های گردشگری ارومیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

دریاچه ارومیه؛ یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین دریاچه‌های آب شور دنیا که دارای جزایر متعددی نیز هست. این دریاچه پرندگان مهاجر زیادی را نیز به خود جلب می‌کند.

پارک ملی دریاچه ارومیه؛ پارکی طبیعی و بکر در کنار دریاچه که دارای انواع پوشش‌های گیاهی و جانوری، تالاب‌ها و مناطق حفاظت شده است.

جزیره اشک در دریاچه ارومیه؛ جزیره‌ای زیبا با پوشش گیاهی انبوه که میزبان پرندگان مختلفی است.

کوهستان سهند و مناطق اسکی؛ کوهستانی زیبا با قله‌های برفی که امکانات مناسبی برای ورزش‌های زمستانی دارد.

بازار ارومیه که همان بازار قدیمی ارومیه است؛ بازار سنتی شهر که دارای مغازه‌ها و صنایع دستی متنوعی از جمله نمدمالی است.

موزه‌های مختلف تاریخی و فرهنگی؛ از جمله موزه آثار باستانی ارومیه، موزه خانه‌های قدیمی بازرگان و…

روستاهای توریستی اطراف ارومیه مانند باراندوزچای، صومای برام و…

امکانات اتاق‌های هتل کیمیا

هتل کیمیا ارومیه کجاست؟

در مورد هتل آپارتمان کیمیای ارومیه رزرواسیون، اتاق‌ها و یا آدرس و شماره تلفن این اقامتگاه بی‌نظیر می‌توان گفت؛

هتل کیمیا ارومیه نوعی اقامتگاه است که امکانات مشابه یک آپارتمان یا سوییت را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کنند. این نوع هتل‌ها معمولاً شامل اتاق‌های خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه و حمام هستند و امکانات رفاهی مورد نیاز یک خانواده یا گروه کوچک را دارا است.

مزیت عمده هتل آپارتمان کیمیا نسبت به هتل‌های معمولی، فضای بیشتر، امکان آشپزی، صرفه جویی در هزینه‌ها و حریم بیشتر برای مسافران است.

هتل ماه کیمیا ارومیه در سال 1350 در محدوده خیابان طالقانی ساخته شده است که در سال 1395 مورد بازسازی، مرمت و به روزرسانی امکانات  قرار گرفت.

در وضعیت کنونی هتل کیمیا ارومیه 20 باب اتاق دارد که ساعت 14 هر روز به مهمانها تحویل داده خواهد شد. یکی از بارزترین ویژگی‌های رزرو هتل ماه کیمیا ارومیه نداشتن آسانسور و یک طبقه بودن آن است!

هتل کیمیا ارومیه تا مراکز مختلف شهر فاصله مطلوبی دارد به طور مثال؛

  •       فاصله هتل آپارتمان کیمیا تا بازار یا خانه انصاری حدود 3 دقیقه با ماشین است.
  •       فاصله هتل آپارتمان کیمیا تا مسجد جامع یا برج سه گنبده نیز حدود 4 دقیقه می‌باشد
  •       همچنین به سینماهای ایران و انقلاب نیز بسیار نزدیک است.

هتل کیمیا ارومیه ؛ بازارباش، میدان ولایت فقیه، بلوار طالقانی

شماره تماس هتل کیمیا ارومیه؛04432354481

سایت هتل کیمیا ارومیه؛ برای این هتل سایت اختصاصی یافت نشد اما در تمام وبسات‌های رزرواسیون نام این هتل وجود دارد.

ایتوک

ایتوک یک مجله خبری اینترنتی است که به انتشار اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌های حوزه ‌های مختلف خبر حقیقی و فضای مجازی می‌پردازد.

این مجله با هدف پوشش دهی حرفه‌ای در ایران و منطقه فعالیت می‌کند و سعی دارد تا آخرین اخبار، رویدادها و روندهای این حوزه را به صورت روزآمد برای مخاطبان ارائه کند.

ایتوک دارای بخش‌ها و ستون‌های متنوعی چون اخبار کلیدی، گزارش‌های تحلیلی، مصاحبه با فعالان، معرفی مکان‌ها، یادداشت‌های تحلیلی و… است که به صورت روزانه به روزرسانی می‌شود.

ایتوک به عنوان یکی از مراجع خبری و تحلیلی در کشور شناخته می‌شود و خوانندگان زیادی در میان صاحب‌نظران، خبرنگاران، دانشجویان و فعالان دارد.

سخن پایانی در خصوص هتل آپارتمان کیمیا

نتیجه‌گیری در خصوص اهمیت هتل‌داری و اقامت در هتل کیمیای ارومیه؛

هتل‌ها و مراکز اقامتی نقش بسزایی در توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی مناطق مختلف دارند. هرچه خدمات و تسهیلات اقامتی در یک شهر یا منطقه بهتر و کامل‌تر باشد، جذب گردشگر بیشتری نیز صورت می‌گیرد.

شهر ارومیه با دارا بودن مناظر و جاذبه‌های طبیعی زیبا و منحصربفرد، پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر دارد. افزایش تعداد و بهبود کیفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی چون هتل کیمیا ارومیه می‌تواند به رشد هرچه بیشتر این صنعت در این شهر کمک شایانی نماید.

امید است با حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، زیرساخت‌های لازم برای تبدیل ارومیه به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور فراهم گردد.

سوالات پرتکرار

۱. هتل ماه کیمیا ارومیه در کجای شهر ارومیه واقع شده است؟

 هتل کیمیا ارومیه ، ابتدای خیابان طالقانی است.

 ۲. هتل کیمیا ارومیه چه امکانات و خدماتی را به مهمانان ارائه می‌دهد؟

 با رزرو هتل کیمیا شما یک محیط بزرگ همراه با امکانات کامل زندگی همچون تلوزیون، حمام، آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی و… را در اختیار خواهید داشت.

  ۳. آیا رستوران یا فضای پذیرایی در هتل آپارتمان کیمیا وجود دارد؟

بله هتل کیمیا ارومیه دارای رستوران است.

 ۴. هتل ماه کیمیا ارومیه تلفن تماس دارد؟

 بله شماره تماس این هتل 04432354481 است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی