چهره ها

اخبار بازیکنان ایرانی راه یافته به مسابقات هانگژو چین

در روز هفتم این مسابقات و تا این لحظه ایران با کسب ۲۵ مدال (۳طلا، ۱۱نقره و ۱۱ برنز) در جایگاه نهم این مسابقات ایستاده است. چین ژاپن و کره جنوبی به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کرده اند.
شاید پرسروصدا ترین مدال این مسابقه متعلق به نقره مهدی الفتی در رشته پرش خرک‌ ژیمناسیک باشد که پس از هفتاد سال طلسم گرفتن مدال در این رشته را شکست.

جوان ارومیه ای مدال طلا را از آن خود کرد!!!

هیوا امیر عشایری جوان ارومیه ای این بار در مسابقات کیک بوکس گرجستان با مربیگری کامران عیسوی موفق به کسب مدال طلا در تورنمنت بین المللی این رشته شد. این ورزشکار همچنین موفق به دریافت کمربند فنی ترین بازیکن این مسابقات شد.

پیشنهاد می‌کنیم از مطلب اخبار المپیک در مجله خبری ایتوک نیز دیدن کنید.

سه بازیکن تیم ملی امید از چین راهی قطر شدند!

محمد عمری، سلمانی و احمدی سه بازیکن تیم ملی امید که برای بازی های آسیایی راهی هانگژو چین شده بودند، برای بازی پرسپولیس مقابل الدحیل وارد قطر شدند.
البته حضور این چهره های ورزشی در این تیم بدون حواشی نبود‌. رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید، از نبود این بازیکن ها در بازی پیش روی تیم خود با هنگ کنگ ابراز نارضایتی کرد و گفت:«سورپرایز شدم چه اتفاقی رخ داد که 3 بازیکن فقط برای بازی‌های ساده ما می‌آیند و بار دیگر بازمی‌گردند.» این مشکل به دلیل همزمانی بازی های لیگ قهرمانان آسیا و بازی های آسیایی چین اتفاق افتاده است. دبیر کل فدراسیون، هدایت ممبینی، پس از مصاحبه رضا عنایتی اعلام کرد پس از پایان بازی پرسپولیس با الدحیل در صورت نیاز، بازیکن هارا به چین میفرستد.

فردین معصومی: اگر نیازی به پسرم نداشته باشند، برای رفتنش از ایران تصمیم گیری میکنیم.

فردین معصومی، چهره پیشکسوت کشتی ایران، پس از رد شایعات پناهندگی پسرش امیررضا معصومی، گفت:
پسرم سرباز ایران است اما اگر اینجا و در فدراسیون کشتی به او نیازی نداشته باشند، برای رفتنش تصمیم گیری میکنیم. او در ادامه گفت پس از بازی در آمریکا پسرم از این کشور پیشنهاداتی دریافت کرد که رد کردیم و بعد از آن کشور های همسایه برای جذب او دعوت نامه فرستادند همه را رد کردیم اما کشور آذربایجان بسیار پیگیر این مسئله است. من نمیخواهم پسرم مانند کامران قاسم‌پور که سال‌ها پشت یزدانی ماند، پشت امیر حسین زارع بماند؛ پس از اگر اینجا به اون نیازی نداشته باشند، با رضایت خانواده‌اش برای رفتنش تصمیم گیری میکنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی