چهره ها

قهرمان بدنسازی ایران و جهان در رقابت با گرگ ها! هادی چوپان امسال هم مستر المپیا میشود؟

چهره معروف بدنسازی جهان، جی کاتلر در آخرین اپیزود پادکست خود به نام «کاتلر کست»، شرکت کننده های مسابقه مستر المپیا ۲۰۲۳ را از لحاظ آمادگی بدنی تحلیل کرده است.

سال ۲۰۲۲ با قهرمانی هادی چوپان و نائب قهرمانی درک لانسفورد به پایان رسید. با توجه به پیش بینی های کاتلر، سامسون داودا که سال گذشته رتبه ۶ام را کسب کرده بود، با توجه به برد او در مارس ۲۰۲۳ در مسابقات آرنولد کلاسیک در مقابل غول های بدنسازی همچون نیک واکر و اندرو جکد، میتواند در کنار درک لاسفورد، تهدید بزرگی برای جایگاه قهرمانی هادی چوپان،چهره معروف بدنساز ایرانی، در مستر المپیا ۲۰۲۳ دبی باشد.


پهلوان، در کنار مردم است! حضور فعال رسول خادم چهره سرشناس کشتی ایران، در کنار مردم سیل زده آستارا

با گذشت حدود ۱۰ روز از بارش باران و جاری شدن سیل در آستارا، خسارت های زیادی به منازل مسکونی و واحد های تجاری این شهر وارد شده است که با وجود کمک های رسیده هنوز افراد زیادی با خسارت های پیش آمده دست و پنجه نرم میکنند.
عکس های منتشر شده از این منطقه حاکی از حضور چهره های سرشناس ورزش و سینما از جمله رسول خادم، پرویز پرستویی و حسن رحیمی در کنار مردم سیل زده آستارا است.
البته این اولین باری نیست که این پهلوان در کنار در شرایط بحران زده در کنار مردم است و این نشان میدهد که قمارباز، یک پهلوان واقعی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی