ورزشی

پیکر ملیکا محمدی در ایران به خاک سپرده نخواهد شد

پیش از ظهر امروز چهارم دی ماه با حضور جمعی از مردم، مسئولان، علاقه‌مندان به فوتبال و اعضای کادر فنی و تیم فوتبال خاتون بم، مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی برگزار شد. ملیکا که صبح روز ۳ دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت، در ورزشگاه فجر بم در میان اندوه فراوان دیگر بازیدکان تیم بدرقه شد.

با توجه به حضور خانواده ملیکا در آمریکا، دایی و عموی او برای تشییع پیکر وی در بم حضور یافتند و اعلام شد پیکر ملیکا برای خاکسپاری به زادگاهش شیراز و سپس به آمریکا انتثال خواهد یافت.

حسین رهنما، عموی ملیکا محمدی در حاشیه این مراسم گفت: ملیکا از دوران کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشت و همه بچه‌ها را جلوی خانه جمع می‌کرد و فوتبال بازی می‌کرد و به همین دلیل کلاس‌های اولیه را در شیراز گذراند و تا مقطع راهنمایی، از نخبگان این کلاس بود. وی افزود: ملیکا از ابتدای دبیرستان به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فوتبال ادامه داد و هم دانشگاه و هم فوتبال را در کنار هم دنبال کرد و دختری مستقل بود.

رهنما درباره عکس ملیکا محمدی در کنار مرحوم ناصر حجازی گفت: او به دلیل عشق به فوتبال از کودکی به تماشای تمام بازی‌های استقلال و پرسپولیس می رفت و با اکثر بازکنان عکس می‌گرفت و این علاقه برای او ارزشمند بود. خانواده زمینه حضور او در بازی‌ها را فراهم کردند و حتی در بازی‌های آسیایی اخیر که در استرالیا بود، خانواده از آمریکا به استرالیا رفتند و بازی ملیکا را تماشا کردند.

وی درباره بازگشت ملیکا محمدی از آمریکا نیز گفت: او با تیم‌های آمریکایی کار می‌کرد و علاقه عجیبی به ایران داشت و به دلیل علاقه ملی و علاقه مردم، باشگاه‌های آمریکایی را رها کرد و به ایران آمد.

رهنما درباره انتخاب باشگاه خاتون بام نیز گفت: علیرغم اینکه تیم سپاهان هم او را می‌خواست و یک فصل را با آنها سپری کرد، همیشه به مردم بم علاقه داشت و این احساس را دارم که دلیل آمدنش به بم این علاقه بوده است.  و من این دو روز که در بم دنبال کارش هستم متوجه شدم حق با ملیکا بود.

دایی ملیکا محمدی ضمن تشکر از محبت مردم بم گفت: احساس می‌کنم این دختر خودش را به مردم نشان داده و به مردم ثابت کرده بود و مردم علاقه زیادی به او داشتند و به شدت متاثر از فوت او هستند. وی تصریح کرد: علاقه و محبتی که مردم بم نسبت به ملیکا دارند مایه آرامش ماست و از آنها تشکر می‌کنم. رهنما در پایان به زندگی خانواده ملیکا در آمریکا اشاره کرد و افزود: ملیکا تنها یک خواهر بزرگتر دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی