ورزشی

رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا داد!

بر اساس برخی اخبار، جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی روز چهارشنبه برگزار می شود و به نظر می رسد در این جلسه آینده رحمتی مشخص شود.

نساجی امروز در هفته دهم لیگ برتر در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد تا در رده پانزدهم جدول باقی بماند و پنجمین باخت خود در 9 بازی لیگ را متحمل شود.

در شرایطی که حذف نساجی از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است، این تیم از ابتدای فصل در 13 بازی 8 بار شکست خورده است و به همین دلیل هواداران بارها علیه مهدی رحمتی شعار داده و خواستار جدایی این تیم شده اند.

امروز وحید محمدزاده بازیکن نساجی در پایان بازی با ذوب آهن اعلام کرد که سرمربی این تیم از بازیکنان خداحافظی کرده است و حالا باید دید رحمتی که تمرین قایمشهری را تا روز پنجشنبه تعطیل کرده بود، ادامه خواهد داد یا خیر. همکاری او با نساجی؟ از طرفی قرار است اعضای هیات مدیره روز چهارشنبه جلسه ای را برای بررسی شرایط تیم برگزار کنند و باید دید نتیجه این جلسه چه خواهد شد اما اخبار از گوشه و کنار به گوش می رسد. این است که سید مهدی رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا داد. البته این خبر هنوز رسمی نیست اما با توجه به صحبت های وحید محمدزاده و چند بازیکن نساجی دیگر احتمال استعفای رحمتی زیاد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی