سفر و گردشگری

خیابان سعدی ارومیه

خیابان سعدی ارومیه یکی از معابر مهم و معروف شهر ارومیه است. در طول خیابان سعدی ارومیه، اماکن تجاری، ادارات، مراکز خدماتی و مسکونی وجود دارند. این خیابان ممکن است به معابر دیگری مانند بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌های دیگر متصل شود و به عنوان یک محور اصلی ترافیکی در شهر ارومیه عمل می‌کند.خیابان استادان ارومیه یکی دیگر از خیابان های معروف ارومیه با اماکن تجاری و ادارات می باشد. برای اطلاع بیشتر درباره آن بخوانید.

بلوار سعدی از محله‌های سعدی (پرواز) و سعدی ارومیه عبور می‌کند. بلوار سعدی به معابر مهمی مانند بلوار رودکی، خدادوست، باباطاهر، 16 متری اول، دوم، عزیزی، گلستان، طریقت ارومیه و کیوان متصل شده است.

 

ایستگاه دوچرخه در محله سعدی ارومیه

bikeurmia.ir (ایستگاه دوچرخه) در منطقه سعدی ارومیه واقع شده است. ایستگاه‌ اجاره دوچرخه به منظور فراهم کردن وسیله نقلیه‌ای پایدار و سبک برای افراد شهری و گردشگران در شهرها ایجاد شده است. از طریق این ایستگاه‌ها، افراد می‌توانند دوچرخه را اجاره کرده و برای تفریح یا حمل و نقل در شهر از آن استفاده کنند.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار عدالت، خیابان امام رضا 2، بین هفتم و کوی هشتم

شماره تماس: 09374418006

 

رستوران های خیابان سعدی ارومیه

خیابان سعدی یکی از خیابان های ارومیه است که از تنوع بالای رستوران‌ها و فست فود‌ها برخوردار است. شما می‌توانید در اینجا انواع غذاهای محلی و بین‌المللی و فست فودی را تجربه کنید. در زیر دو رستوران معروف خیابان سعدی ارومیه و دو فست فودی در خیابان سعدی را معرفی می‌کنیم.

رستوران هور

رستوران هور در محله سعدی ارومیه و خیابان شهید باقری قرار دارد. رستوران هور ارومیه که در محله بدیعی قرار دارد، یکی از رستوران‌های محبوب است.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار امام علی، شهید باقری، بین کوی 4 باران و کوی 9 باران

رستوران کباب سنگی

رستوران کباب سنگی در منطقه سعدی ارومیه و خیابان کوی ۵ – زرین تاج قرار دارد. رستوران کباب سنگی در محله سعدی ارومیه، یکی از مقاصد محبوب برای علاقه‌مندان به کباب سنتی است.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار امام علی، خیابان امام رضا 2، کوی 5 – زرین تاج

شماره تماس: 09362620066

فست فود کوثر خیابان سعدی ارومیه

فست فود کوثر در محله سعدی (پرواز) ارومیه و بلوار سعدی اول قرار دارد. این مکان یکی از دو فست فود موجود در این محله است. فست فود کوثر در محله سعدی (پرواز) ارومیه، یکی از مقاصد محبوب برای خوردن غذا در این منطقه است.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار سعدی اول

شماره تماس: 04433663612

فست فود ونیز در خیابان سعدی ارومیه

فست فود ونیز در خیابان سعدی ارومیه و بلوار سعدی اول قرار دارد. فست فود ونیز ارومیه یکی از غذاخوری‌های شهر ارومیه است که در محله رودکی قرار دارد. این فست فود در محله رودکی، طرفداران خاص خودش را دارد.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار سعدی اول، بعد از میدان رودکی

شماره تماس: 4433679000

کلینیک پزشکی در خیابان سعدی ارومیه

کلینیک پزشکی سعدی ارومیه طرف قرارداد با بیمه های معتبر کشور است. در درمانگاه سعدی نوبت دهی به هر دو صورت حضوری و تلفنی امکان پذیر است. در درمانگاه سعدی خدمات پزشک عمومی، پرستاری، تزریقات و تزریق سرم انجام می‌شود.

آدرس: ارومیه،بلوار سعدی بین میدان سعدی و شانزده متری اول

شماره تماس: ۰۴۴۳۳۶۶۳۲۲۴

بیمه های طرف قرارداد با درمانگاه سعدی

تامین اجتماعی, خدمات درمانی, نیروهای مسلح, بیمه های تکمیلی, بانک مرکزی, پزشک خانواده, سلامت

بانک سپه خیابان سعدی ارومیه

نام شعبه: بلوار سعدی ارومیه

کد اختصاصی:  1506189

شهر:  استان آذربایجان غربی ، شهر ارومیه

کد داخلی شعبه: 1506189

کد پستی: 5719654638

آدرس:  ارومیه – اول خیابان سعدی – پلاک 322

تلفن:  04433661670و 04433655288

بوستان سعدی در خیابان سعدی ارومیه

بوستان سعدی در محله خاک شناسی ارومیه و در بلوار سعدی،خیابان بوستان قرار دارد. بوستان سعدی یکی از بهترین مکان‌های تفریحی محله سعدی است. در این بوستان عملیات محلولپاشی درختان برای کاهش مصرف کود و جذب راحت آن از طریق برگ انجام می‌شود و این روش در زمانیکه شرایط خاک برای جذب عناصر مناسب نیست به منظور شادابی و سرسبزی هرچه بیشتر درختان به کار می‌رود.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار سعدی اول، خیابان بوستان، کبودان

شماره تماس: 09374914931

آموزشگاه زبان اطلس در محله سعدی ارومیه

آموزشگاه زبان اطلس (موسسه آموزش زبان خارجی) در محله سعدی (پرواز) ارومیه و خیابان ششم واقع شده است.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار رودکی، بابا طاهر، ششم

شماره تماس: 04433661029

مراکز خرید خیابان سعدی ارومیه

مرکز خرید سیتادیوم خیابان سعدی ارومیه در شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی قرار دارد. این پروژه در حال ساخت است و به دو فاز تقسیم می‌شود. فاز A با مساحت ۲۰۳۷۶ مترمربع و فاز B با مساحت ۹۹۵۰۸ مترمربع طراحی شده است. کل مساحت زیربنای این مجتمع تجاری تفریحی ۱۱۹۸۸۴ مترمربع است و بر روی زمینی به مساحت ۵۳۵۰۰ مترمربع قرار دارد.

این پروژه با هدف فراهم کردن فضاهای متنوع و متناسب با نیازهای تمامی اعضای خانواده در هر سنی طراحی شده است.  این مجتمع شامل امکانات تفریحی، سرگرمی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و سایر فضاهای تجاری است که مناسب برای تفریح و خرید خانواده‌ها است.

سیتادیوم ارومیه یک مرکز خرید مدرن است که شامل بخش‌های مختلفی از جمله پوشاک کودک و بزرگسال، طلا و جواهر، لوازم منزل و دکوری، لوازم الکترونیک، مایحتاج روزانه خانواده، فضای بازی کودکان، کافه و رستوران می‌شود. اما مدیریت بهره برداری سیتادیوم ارومیه با تمرکز ویژه‌ای بر مدیریت و بهره‌برداری مراکز خرید طراحی شده است.

از ابتدای طراحی پروژه، کمیته مدیریت بهره برداری استاديوم اروميه سعی کرده است تا با در نظر گرفتن ملاحظات اجرایی، برنامه‌ریزی جامعی را برای تامین نیازهای بازدیدکنندگان خود ارائه دهد. ضمن نظارت گسترده و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات هوشمند، سعی شده است تا راحتی، آسایش و حس ارزشمندی برای مشتریان ایجاد شود و صاحبان کسب و کار نیز با این شرایط راضی باشند.

بعد از راه‌اندازی سیتادیوم، مدیریت بهره‌برداری از طریق نظارت و مدیریت بر عملکرد برندها، مدیریت رویدادهای مختلف و حفظ نظم و امنیت، به هدف ایجاد فضایی پویا و جذاب برای مراجعه‌کنندگان و جلب توجه آن‌ها، تلاش خواهد کرد. این مدیریت با استفاده از پایه‌های مستحکم و بهره‌گیری از امکانات مناسب، به رونق بیشتر سیتادیوم خواهد پرداخت.

آدرس دفتر اطلاع رسانی پروژه سیتادیوم ارومیه : ارومیه، خیابان سعدی۲، ​ پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه

خرید و فروش و اجاره آپارتمان در خیابان سعدی ارومیه و نکاتی که باید بدانید

اگر می‌خواهید در منطقه سعدی آپارتمان بخرید یا اجارهٔ مغازه انجام دهید ، به مواردی باید توجه کنید که عبارتند از:

داشتن سند

مشخص بودن مالکیت

بررسی اختیارات فروشنده

مشخصات ملک باید به درستی ثبت شود

برخی نکاتی که درباره فروش آپارتمان در خیابان سعدی ارومیه باید بدانید:

عنوان نمودن مزیت های خانه

بازسازی خانه

توجه به نمای بیرونی

توجه داشته باشید که خرید آپارتمان در خیابان سعدی ارومیه و فروش آپارتمان در خیابان سعدی ارومیه به جز هزینه های مربوط به ملک دارای هزینه های جانبی دیگری نیز می باشد. از همین رو مواردی چون میزان حق مشاور املاک، مالیات و مواردی از این قبیل را باید در نظر بگیرید.

آدرس خیابان سعدی ارومیه

ارومیه، بلوار سعدی، بین خیابان گلستان و خیابان بوستان

سوالات متداول

خیابان سعدی ارومیه کجاست؟

ارومیه، بلوار سعدی، بین خیابان گلستان و خیابان بوستان

بهترین مرکز خرید خیابان سعدی ارومیه کجاست؟

مرکز خرید سیتادیوم خیابان سعدی ارومیه از بهترین مرکز خرید‌ها در خیابان سعدی ارومیه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی