والیبال

اخبار والیبال شهرداری ارومیه

مصطفی­زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد بودجه خوبی برای تیم‌داری شهرداری در لیگ برتر امسال در نظر گرفته شده تا کنار والیبال دوستان ارومیه‌ای باشیم و از آنها حمایت کنیم. وی در ادامه با بیان اینکه اطلاعات و ریز امور این موضوع به زودی رسانه‌ای می‌شود، گفت: همه تلاش­مان را می­کنیم تا این تیم در مسابقات حضور پیدا کند و در میان مردم ارومیه شور و نشاط بیافرینیم.

طبق گزارشات ایرنا، سال گذشته، تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل عملکرد ضعیف خود، بسته بودن پنجره تغییرات و نداشتن حمایت کافی از جانب مسئولین والیبال در رتبه ۱۲ لیگ برتر قرار گرفت، اما امسال مدیریت شهری و تیم‌داران ارومیه درصدد جبران نتایج ضعیف سال گذشته و مشکلات تیم هستند.

در پی توافق مسئولان ارشد استان آذربایجان غربی و فدراسیون والیبال، رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا، بین روزهای ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور در سالن‌های ۶ هزار نفری و سه هزار نفری ارومیه برگزار می­شود.

اخبار والیبال ورزش تیم والیبال زنان

بنا به گزارشات، دور دوم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کار خود را از روز دوشنبه 26 مهرماه، در سه شهر شروع می­کند و تیم های گروه چهارم هم از 3 مهرماه رقابت­های خود را در استان مازندران آغاز می کنند.

در پی اخبار فدراسیون والیبال ایران، روابط عمومی فدراسیون والیبال گزارش می­دهد که دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته دوم بانوان کشور در سال 1402 کار خود را به طور رسمی از روز دوشنبه 26 مهرماه شروع می­کند و در این مسابقات، 18 تیم در سه گروه در سه شهر اصفهان، یزد و نوشهر با هم رقابت می­کنند و مسابقات یک گروه 6 تیمی نیز از 3 مهرماه در مازندران شروع می­شود. به طور کلی، 24 تیم در چهار گروه با هم رقابت می­کنند.

اخبار والیبال باشگاه والیبال پیکان

باشگاه والیبال پیکان یکی از باشگاه های باشگاه فرهنگی ورزشی – بویژه والیبال – در استان تهران است که به شرکت ایران خودرو تعلق دارد. این تیم در لیگ برتر والیبال ایران با مصاف حریفان خود می­رود و در طی مسابقات، با کسب 12 عنوان قهرمانی، از جمله پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم با 8 عنوان قهرمانی باشگاهی آسیا هم تیمی پرافتخار از نظر کسب مدال است. تیم بانوان این باشگاه هم در لیگ والیبال بانوان کشور حضور پیدا می­ کند و توانست در مسابقات سال ۱۳۹۵ به مقام قهرمانی کشور در لیگ برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی