اجتماعیپزشکیسلامت

اعزام تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم ارومیه

اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم ارومیه

سرهنگ کفش‌دوز اصل در گفتگو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۶ تیم پزشکی در قابل‌طرح شهید رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و شبکه بهداشت درمان شهرستان جهت خدمات رایگان به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام شدند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه ارومیه افزود: هر یک از تیم ها شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و داخلی، روان‌شناس، دندانپزشک، پرستار و کارشناس بهداشت است.

وی به هدف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: طرح شهید رهنمون باهدف ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی اجرا می‌شود و در اجرای این طرح گروه‌های اعزامی بیماران نیازمند را شناسایی و خدمات‌رسانی می‌کنند.

کفش‌دوز اضافه کرد: در این طرح به بیماران نیازمند به خدمات عمومی رسیدگی و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

گفتنی است؛ در طرح شهید رهنمون گروه‌های پزشکی در قالب بسیج جامعه پزشکی به جغرافیای هدف در مناطق محروم و مرزی کشور که ممکن است یک محله، روستا یا بخش باشد خدمات بهداشتی و درمانی تعریف شده ارائه می‌دهد.

هفته بسیج امسال ( از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) با شعار «بسیج امید ملت ایران» در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای گرامی داشته می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی