ورزشی

نخستین پیست اتومبیل‌رانی در ارومیه افتتاح شد

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی از افتتاح اولین پیست رسمی اتومبیلرانی سرعت استان در ارومیه خبر داد. فرشید حسینی چهارم آذرماه در حاشیه افتتاحیه پیست اتومبیلرانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه محل این پیست در روستای ساحلی چی‌چست ارومیه قرار دارد، گفت: این پیست در روستای ساحلی چی‌چیست ارومیه قرار دارد.

حسینی تصریح کرد: با توجه به علاقه‌مندی جوانان و وجود ظرفیت‌های فراوان در استان برای مسابقات شتاب و سرعت، عملیات تکمیل پیست طبق استانداردهای جهانی و همچنین اضافه شدن سکوهای مخاطب به زودی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تجهیز پیست به نورپردازی و استانداردهای جهانی، این پیست شرایط و امکان برگزاری مسابقات در قسمت شبانه را دارد. رئیس هیئت اتومبیلرانی آذربایجان غربی یادآور شد: شهرداری ارومیه قول مساعد برای افزایش پیست درگ به ۸۰۰ متر در ماه‌های آینده داده است.

حسینی با اشاره به اینکه در آبان ماه سال جاری مسابقات درگ با حضور قهرمانان کشور در این پیست برگزار شد، افزود: آذربایجان غربی ظرفیت و پتانسیل و زیرساخت‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات درگ در بخش ملی و بین المللی دارد که می تواند در صورت افزایش حمایت، گسترش یابد تا به قطب این ورزش در کشور تبدیل شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی