اجتماعی

افزایش مصرف گاز در آذربایجان‌غربی همزمان با افت دما

افزایش مصرف گاز در آذربایجان‌غربی

علیرضا شیخی در گفتگو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، اظهار کرد: توده هوای سرد در استان حاکم شده و همین مساله موجب شده مصرف گاز در آذربایجان‌غربی ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه با کاهش دما و افزایش مصرف گاز، کار ما رفته رفته سنگین‌تر می‌شود، افزود: همانند سال‌های گذشته که با تلاش همکاران‌مان در شرکت گاز استان، کمترین مشکل را در توزیع گاز داشتیم، امسال هم این تلاش را خواهیم داشت تا زمستانی بدون مشکل را سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با تاکید بر اینکه افتخار ما خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند است، خاطرنشان کرد: ناترازی گاز یک مساله کشوری است و این موضوع مدیریت نمی‌شود مگر با همکاری هموطنان و هم‌استانی‌‌ها این موضوع برطرف می‌شود.

شیخی بیان کرد: بنابراین امیدوارم مشترکان گاز در آذربایجان‌غربی همکاری بیشتری با ما داشته باشند تا استان ما که در نقطه انتهایی شبکه گاز سراسری‌ کشور است، با کمترین احتمال افت فشار یا قطعی گاز، زمستان سرد را پشت سر بگذارد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه دکتر معاون نظارت و امور هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، پشت ترییون قرار گرفت و با موضوع جهاد تبیین به ایراد سخنرانی پرداخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی