اجتماعیپلیس و انتظامیحوادث

تصادف مرگبار در مسیر پیرانشهر به سردشت با ۴ نفر فوتی

تصادف مرگبار در مسیر پیرانشهر به سردشت

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی از برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند در محور  پیرانشهر- سردشت  خبر داد که متاسفانه این سانحه ۴ کشته و ۶ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ  رضا پناهی مقدم اظهار کرد:  در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور پیرانشهر– سردشت، عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد به علت برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند، متاسفانه ۴ نفر سرنشین آن در دم فوت و ۶ نفر مصدوم که مجروحین سریعا توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این حادثه را سبقت غیر مجاز از سوی راننده پیکان وانت و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند.

سرهنگ پناهی مقدم در پایان از همه رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیر مجاز حین رانندگی پرهیز نموده و با صبر و حوصله رانندگی کرده، فاصله ایمن را با خودروهای جلوتر رعایت و به حقوق دیگران نیز احترام بگذارند، تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی