اجتماعیکشاورزی و دامداری

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

ارومیه_ مجله خبری تحلیلی ایتوک، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در حاشیه آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع کشاورزی استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: از شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی که در این نمایشگاه حضور دارند، در خصوص توسعه فعالیت‌های آنان حمایت می‌کنیم.

مجتبی قلنجی افزود: ما به عنوان حفظ بستر اراضی کشاورزی علی رغم اینکه ماموریت ذاتی سازمانی خودمان را انجام می‌دهیم، در حوزه حمایت از طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی و همچنین وابسته به کشاورزی حمایت‌های همه جانبه داریم و رتبه سوم کشوری در صدور مجوز‌ها را داریم.

وی تصریح کرد: آذربایجان غربی یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور است و امور اراضی استان نیز همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع کشاورزی ارومیه با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم در خصوص نحوه صدور مجوز به متقاضیان در حاشیه این نمایشگاه، از توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی حمایت می‌کند.

قلنجی افزود: این استان در حوزه واگذاری اراضی با عکس‌های ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و وابسته به کشاورزی نیز از استان‌های پیشرو در کشور است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی