اجتماعیپلیس و انتظامی

دستگیری سارق حرفه ای در ارومیه

دستگیری سارق حرفه ای

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، سرهنگ سامان غنی زاده اظهار کرد: در پي اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان ارومیه، پیگیری موضوع با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ های مهمی دست پیدا کرده و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه دار بوده و با کمک و همدستی ۲ نفر دیگر  به عنوان مالخر، مرتکب این سرقت ها شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه رد زنی های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، دریک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ غنی زاده در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار داشت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرایم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است، ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های پلیسی شهروندان است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی