اجتماعی

دولت قدم‌های خوبی در راه خدمت به مردم برداشته است

خدمت به مردم توسط دولت

به گزارش مجله خبری ایتوک؛ مهدی عیسی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم، افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است و باید در این راستا نیز قدم برداریم تا شرمنده شهدا نیز نشویم.

وی در ادامه با اشاره به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان و پیگیری مصوبات شورای هماهنگی مجموعه دستگاه‌های وزارت کار در این سفر، گفت: مسئولان مربوطه باید پیگیر اجرایی‌شدن مصوبات باشند.

عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم پیگیری‌ها و کم‌کاری برخی رؤسای ادارات و مسئولان در شهرستان، تصریح کرد: مگر می‌شود یک زمین چندین سال بلاتکلیف باشد؟ مگر می‌شود در چند سال گذشته حتی یک متر هم برای گسترش و توسعه شهر قدمی برندارید؟ پیگیری می‌کنیم و امکاناتی را برای شهرستان فراهم می‌کنیم؛ ولی با کم‌کاری با مشکل مواجه می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اینجا بله می‌گویند؛ ولی بعداً گزارشی مخالف می‌نویسند و بهانه می‌آورند، اظهار کرد: فکر نکنید که این خدمت‌کردن به مردم، نظام و انقلاب است.

وی به پروژه جاده میاندوآب – میانه – سرچم نیز اشاره کرد و گفت: قول داده بودم که شهریورماه جاده سرچم تا اربط که محدوده آذربایجان غربی است به پایان برسانیم و این‌گونه هم شده و اکنون تمام شده است؛ ولی در ادامه باید پیگیری کنیم تا بخش دیگر نیز تکمیل شود.

عیسی زاده تصریح کرد: باید همه آستین‌ها را برای خدمت به شهر و مردم بالا بزنیم و در این راستا هر تک‌تک ما مسئول بوده و وظیفه داریم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میاندوآب قطب و مرکز منطقه است، اظهار کرد: میاندوآب، مرکزیت منطقه را دارد نه شهرهایی که بن‌بست بوده و راه به جایی ندارند و این را باید همیشه در نظر داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات و پیگیری‌ها از جمله پروژه‌های راه‌سازی، امور آب، کشاورزی، افزود: مسئولان شهر زحمات زیادی می‌کشند؛ ولی کارهای روی زمین‌مانده زیادی نیز داریم که باید پیگیری شوند و مسئولان باید به این نکته نیز توجه داشته باشند.

عیسی زاده با بیان اینکه میاندوآب محور ارتباطی منطقه بوده و گذرگاه روزانه هزاران مسافر است، گفت: بخشی از مشکلات در مورد آسفالت و غیره ناشی از همین موضوع است که باید موردتوجه مسئولان شهرداری و شورای شهر بوده و پیگیر آن از ادارات متولی باشند تا هزینه‌ها را جبران کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی هم چنین با اشاره به بازدیدهای انجام‌گرفته از روستاهای مختلف، افزود: به هر روستایی در بخش مرکزی و بکتاش و محورها سر زدیم، پروژه عمرانی را مشاهده کردیم که در واقع نشان می‌دهد میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت کارها و اقدامات خوبی انجام داده؛ ولی متأسفانه گفته نشده است، گفت: دولت و نظام جمهوری اسلامی با تمام توان در خدمت مردم بوده و در این راستا تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی