سیاسی

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: امروز گروه مسلحی به نام حماس هیمنه را درهم‌شکسته همانند یک خانواده، باهم علیه استکبار مبارزه می‌کنند.

مبارزه حماس با استکبار

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در آیین افتتاح ۱۸۹ کیلومتر آسفالت راه‌های بین مزارع و روستایی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با توجه به اتفاقات و جنایات شدید در غزه به سرکردگی رژیم کودک‌کشی صهیونیستی و آمریکای جهان‌خوار با پیش‌قراولی گروهی به نام حماس هستیم.

وی با اشاره به اینکه فلسطین یک امت تاریخی با پیشینه غنی است گفت: انگلیس در ۷۵ سال گذشته دولتی را که شامل ازهم‌گسیخته‌های یهودی‌ها کل دنیا بود را در فلسطین ایجاد کرد و این رژیم در طی نزدیک ۱۰۰ سال، با زور اسلحه، تهدید، ارعاب و نسل‌کشی و هر آنچه می‌توانست علیه فلسطینیان انجام داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: در فضای مجازی و جنگ روایت‌ها ادعا می‌شود که فلسطینیان خود زمین‌هایشان را به اسرائیل فروخته و واگذار کرده‌اند، درحالی‌که چنین نبوده و حتی یک درصد سرزمینی که هم‌اکنون رژیم کودک‌کش در آن مستقر شده، فروخته نشده؛ بلکه به‌زور، غصب شده است.

وی افزود: امروز گروه مسلحی به نام حماس این هیمنه را درهم‌شکسته و در این راستا در بدنه مقاومت، انشقاق و اختلافی وجود ندارد و همه برادر و همانند یک خانواده و از یک جنس هستند و همانند زمان هشت سال دفاع مقدس، باهم علیه استکبار مبارزه می‌کنند.

زهرایی خاطرنشان کرد: اختلاف زمانی به وجود آمد که جهان اسلام، دشمن را در مقابل خود ندیده؛ اما در هشت سال دفاع مقدس، دشمن را به طور کامل در مقابل خود حس کردند و این در حالی است که پس از جنگ تحمیلی، دشمن به کارهای زیربنایی برای جنگ جدید دست زد.

وی ادامه داد: دراین‌رابطه، آنها نفوذی‌ها را وارد دستگاه اجرایی کرده و قوانینی را که به نفع مردم نیست را وضع کردند و از سوی دیگر آنها سراغ گلوگاه‌های اقتصادی کشور رفتند و نبض اقتصاد، فرهنگ و اجتماع را در دست گرفتند و آسیب‌های اجتماعی را مانند ویروس در کشور پراکنده کردند و چون همانند زمان دفاع مقدس، دشمن را روبه‌روی خود نمی‌دیدند به‌خواب‌رفته و متأسفانه در برخی دولت‌ها نیز این کار آگاهانه انجام شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: امروز حماس، حزب‌الله و یمن باتوجه‌به اینکه دشمن را روبه‌روی خود مشاهده کرده با یکدیگر متحد شده‌اند.

زهرایی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم برای مسئول دین می آورد و هر چه قدر به مردم خدمت کنندخدا توفیق خدمتگذاری داده که باید شکر گزار باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی