آسیب های اجتماعیاجتماعیپلیس و انتظامیحوادث

کشف بیش از 48 هزار عدد مواد محترقه در ارومیه

کشف مواد محترقه در ارومیه

سرهنگ محمدعلی حقوردیان در گفتگو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، در تشريح جزئیات اين خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبني بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک توسط فردی در سطح شهرستان ارومیه، رسيدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی خودروی متهم؛ با هماهنگي مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از این خودرو در یکی از محلات ارومیه، تعداد ۴۸ هزار عدد انواع مواد محترقه به صورت قاچاق کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه تصريح کرد: در این عملیات یک متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتی تحويل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حقوردیان در پایان ازشهروندان درخواست کرد: کنترل و مراقبت بيشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسيب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و يا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت‌های پليس ۱۱۰ گزارش کنند.

گفتنی است؛ با نزدیک شدن به ایام و ماه‌های پایانی سال، روند قاچاق مواد محترقه بیشتر می‌شود و به همین میزان نیز کشفیات بالاتر می‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی