اجتماعیپلیس و انتظامی

نقش مرزنشينان در امنيت مرزها انکار ناپذير است

فرمانده هنگ مرزي اروميه در نشست صميمي با سران عشاير سطح حوزه استحفاظي مشکلات مرزنشينان را بررسي و بر رفع اين مشکلات تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار ایتوک،سرهنگ “سجاد باقرنژاد” فرمانده هنگ مرزي اروميه  ضمن بر شمردن نقش سران طوايف، منتفذين، معتمدين در اطلاع رساني و آگاهسازي مرزنشينان در راستاي رعايت مقررات مرزي و ترويج قانون مداري در ايجاد امنيت مرزها بسيار تأثيرگذار عنوان كرد و افزود: تعامل دوسويه و اطلاع رساني صحيح و هدفمند به آحاد مرزنشينان موجب آگاهي و رعايت مقررات مرزي و در نهايت امنيت پايدار خواهد شد.
سرهنگ باقرنژاد در ادامه گفت:تلاش مجموعه ما در هنگ مرزي اروميه شناسايي مشکلات مرزنشينان و انتقال آن به مسئولين است خوشبختانه همکاران ما تمام توان خود را براي شناسايي اين مشکلات انجام داده و اين مشکلات نسبت به هر منطقه دسته بندي و در جلسات شوراي تامين مطرح و براي رفع آنان از مسئولين قولهاي خوبي گرفته ايمتلاش مجموعه ما در هنگ مرزي اروميه شناسايي مشکلات مرزنشينان و انتقال آن به مسئولين است خوشبختانه همکاران ما تمام توان خود را براي شناسايي اين مشکلات انجام داده و اين مشکلات نسبت به هر منطقه دسته بندي و در جلسات شوراي تامين مطرح و براي رفع آنان از مسئولين قولهاي خوبي گرفته ايم.
وي با اذعان به نقش مرزنشينان در ريشه کن کردن قاچاق گفتند: مرزنشيان ما مردمي متعهد و مومن هستند و به کسب درآمد از راه حلال اعتقاد راسخي دارند و اين امر باعث ريشه کن شدن قاچاق شده است.   
در خاتمه  سران عشاير از تلاش فرمانده و مرزبانان هنگ مرزي اروميه  كه در راستاي ارتقاء سطح امنيت و همكاري ميان مرزداران و مرزنشينان و همچنين خدمت درامنيت اين نظام  تلاش مي‌كنند تقدير و تشكر كردند و از برگزاري چنين نشستي،و دعوت از مرزنشينان توسط مرزبانان ابراز خرسندي کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی