اقتصادیکشاورزی و دامداری

پرداخت بیش از ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران شهرک های کشاورزی در آذربایجان غربی

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان غربی از پرداخت ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران شهرک های کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، مدیر شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان غربی با اعلام اینکه امسال به منظور حمایت از سرمایه گذاران ۸۰ هکتار زمین در شهرک های کشاورزی به سرمایه گذاران واگذار شده است؛ گفت: زمین های مذکور در خلیفه لو نقده، درشک سلماس و مهلذان خوی می باشد.

علی پیر مرادی اظهار کرد: برای تسهیل و حمایت از سرمایه گذاران شهرک های کشاورزی استان در سال جاری بیش از ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

او بیان کرد: همچنین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یک پروژه گلخانه ای در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار در شهرستان خوی با بیش از ۱۴ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال اعتبار کنگ زنی می شود.

مرادی افزود: با اتمام عملیات و بهره برداری از پروژه گلخانه ای مذکور برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم می شود.

پیرمرادی تصریح کرد: امسال ساخت ساز توسط سرمایه گذاران در شهرک های کشاورزی استان جمعا” به مساحت 25 هکتارانجام گرفته است.
وی ادامه داد: در طی یکسال اخیر 4 هکتار گلخانه در شهرک های کشاورزی خلیفه لو نقده، دریاس مهاباد و درشک سلماس به بهره برداری رسیده است و 453 هکتار از اراضی ملی در روستای ولدیان آغ بولاغ شهرستان خوی جهت ایجاد شهرک دامپروری تخصیص یافته است.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اهداف و سیاستهای شرکت شهرک های کشاورزی استان تاکید کرد: تعیین مناطق مستعد برای ایجاد و توسعه شهرک های کشاورزی ، سازماندهی بهره برداران در قالب نظام بهره برداری با اعمال مدیریت متمرکز، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید، بهره گیری از تکنولوژی و فن آوری جهت افزایش وارتقای کیفیت و کمیت محصولات تولیدی، بهینه نمودن فرآیندها و روش ها در تولید محصولات کشاورزی، دامی و شیلاتی مطابق با استانداردهای جهانی ، توسعه صادرات و بهره گیری بهینه ازمنابع آب و خاک و انرژی و نهاده ها در تولید محصولات کشاورزی از مهمترین اهداف این شرکت می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی