سلامت

ضبط 281 کیلوگرم گوشت غیرمجاز از غذاخوری بیمارستان خصوصی

ضبط 281 کیلوگرم گوشت غیرمجاز از غذاخوری بیمارستان خصوصی

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت چهارمیلیاردریالی پیمانکار رستوران یکی از بیمارستان‌های خصوصی خبر داد و اظهار داشت: در پی کشف 281 کیلوگرم گوشت شامل (51 کیلو گوشت قرمز و 230 کیلو گوشت مرغ) بدون هویت و غیرقابل‌مصرف به ارزش 440 میلیون ریال از غذاخوری یکی از بیمارستان‌های خصوصی پرونده تخلف تشکیل و در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف‌زاده افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر جمع‌آوری و معدوم‌سازی گوشت‌های کشف شده متهم را به پرداخت چهارمیلیاردی و 433 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 10 برابر میزان تخلف، محکوم کرد.

وی گفت: عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان شبکه دامپزشکی استان گزارش تخلف را در بازرسی از غذاخوری یکی از بیمارستان‌های تکمیل آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی