انتخاباتسیاسیمجلس

۱۳۱ داوطلب از حوزه‌ی انتخابیه شهر ارومیه تائید صلاحیت شدند

فرماندار ارومیه گفت: تاکنون 131 نفر در حوزه انتخابیه ارومیه تایید صلاحیت شده اند. غلامحسین عماری افزود: با اضافه شدن پنج نامزد به حوزه انتخابیه ارومیه، تعداد داوطلبان احراز صلاحیت برای سه کرسی شورای اسلامی شهر ارومیه به 131 نفر رسید.

فرماندار ارومیه از افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در انتخابات آتی در ارومیه خبر داد و بیان کرد: 543 شعبه اخذ رای برای 3 کرسی در حوزه انتخابیه شورای اسلامی شهر ارومیه، یک شعبه برای هموطنان ارمنی و 5 شعبه برای آشوری ها و کلدانی ها تعیین شده است. وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ترویج یأس و ناامیدی مردم و ایجاد بستر برای حضور ضعیف در انتخابات است، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم تبلور اراده ملی است و از این اراده ملی، تبلور امنیت است و این امنیت جز با مشارکت و وحدت حاصل نمی شود. انتخابات ملی یکی از بسترهای این امر است.

عماری بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت احساس مسئولیت مردم در حکومت داری می شود و تاثیرات مثبتی در روابط بین الملل خواهد داشت.

برای دریافت اخبار سیاسی با ایتوک همرا باشید.!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ارومیه: راه برون رفت از مشکلات داشتن مجلس قوی است که باید مجلسی قوی باشد و حضور حداکثری پای صندوق ها ضروری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی