پزشکان ارومیه

بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه

تخصص گوش، حلق و بینی به حوزه‌ای از پزشکی اطلاق می‌شود که به تشخیص و درمان اختلالات و بیماری‌های مربوط به گوش، حلق و بینی می‌پردازد. این تخصص شامل تشخیص، پیشگیری، درمان و مراقبت از بیماری‌ها و مشکلات مربوط به سیستم تنفسی (گوش، حلق و بینی) است. در این مقاله از ایتوک به معرفی بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه می‌پردازیم.

در زمینه گوش، متخصصان این حوزه با تشخیص و درمان اختلالات مربوط به گوش و سیستم شنوایی فعالیت می‌کنند. آنها ممکن است به بیمارانی که با مشکلات شنوایی مواجه هستند، از جمله ناشنوایی، عفونت‌های گوش، اختلالات تعادل و سایر مشکلات گوش مربوطه کمک کنند.

در زمینه بینی متخصصان به تشخیص و درمان اختلالات بینی و سینوس مانند عفونت‌ها، التهابات، خونریزی بینی، انحراف بینی و جراحی‌های مربوطه می‌پردازند.

تخصص گوش، حلق و بینی در بسیاری از موارد شامل تشخیص با استفاده از ابزارهای خاصی مانند آئینه‌نگاری، آزمون‌های شنوایی، تست‌های التهاب و سایر ابزارهای تشخیصی است. همچنین، متخصصان این حوزه ممکن است درمان‌های دارویی، جراحی و سایر روش‌های درمانی را نیز استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی پزشکان شهر ارومیه مقاله پزشکان ارومیه را بخوانید.

لیست بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه

در شهر ارومیه تعدادی دکتر گوش و حلق و بینی با تخصص و فوق تخصص در این زمینه به فعالیت مشغولند. در ادامه بهترین پزشکان فوق تخصص گوش، حلق و بینی در شهر ارومیه معرفی می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیگر پزشکان شهر ارومیه مقاله بهترین دکتر فوق تخصص داخلی در ارومیه را بخوانید.

لیست بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه

دکتر غلامرضا محمد فوقی

دکتر محمد فوقی با تخصص گوش، حلق و بینی و نیز تخصص لازم در انجام اندوسکوپی و میکرو جراحی های لازم در ناحیه‌های سینوس‌های قاعده و جمجمه  FESS، یکی از بهترین متخصصین این حوزه است.

آدرس مطب دکتر غلامرضا محمد فوقی : شهر ارومیه، خیابان سرداران، ساختمان سبحان ۳ طبقه ۲ ساکن است. همچنین با بیمه کارمندان دولت و بیمه تکمیلی ایثارگران طرف قرارداد هستند.

تلفن تماس با مطب : 04432227877

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیگر پزشکان شهر ارومیه مقاله بهترین دکتر فوق تخصص پوست در ارومیه را بخوانید.

خانم دکتر پریدخت اسماعیل‌زاده

دکتر اسماعیل‌زاده با تخصص گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن از پزشکان بسیار خوب در این زمینه تخصصی هستند. دکتر اسماعیل‌زاده دکتر گوش حلق بینی ارومیه در خیابان حسنی و در ساختمان مرادی، طبقه اول ، واحد ۳ مطب دارند.

آقای دکتر ابراهیم شیرزاد

یکی از پزشکان خوب متخصص در زمینه‌ی گوش، حلق و بینی که مطب‌شان در خیابان حسنی، ساختمان پزشکان دی، طبقه سوم است.

شماره تلفن مطب : ۰۴۴۳۳۴۸۶۶۸۸

دکتر هادی غلامی

یکی از متخصصین گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن در شهر ارومیه که مطب ایشان در خیابان خان‌باباخان، روبه‌روی ساختمان میلاد نور، ساختمان دو طبقه در نبش کوچه طبقه زیر زمین است.

دکتر احمد پرورش

یکی از با سابقه‌ترین و در فهرست بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه جای دارد. دکتر پرورش نیز تخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن دارند و مطب ایشان در خیابان امام شهر ارومیه، جنب خیابان طرزی، روبه‌روی بانک رفاه ساختمان پزشکان، طبقه اول، واحد ۲ قرار دارد.

دکتر گوش حلق بینی در ارومیه

دکتر لاله صنیعی

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

در شهر ارومیه، خیابان حسنی ساختمان عرفان، طبقه ۴- واحد ۱۲

دکتر علی محمدی

دارای تخصص گوش، گلو بینی و جراحی سر و گردن

نشانی مطب : مهاباد، جنب بانک پارسیان ساختمان دکتر حسینی، طبقه دوم واحد ۵

دکتر علی‌اصغر کشاورزی

دکرای حرفه‌ای در تخصص گوش و حلق و بینی با حدود ۴۰ سال سابقه کار و تجربه یکی از حاذق‌ترین و بهترین دکتر گوش و حلق و بینی در ارومیه هستند.

مطب دکتر کشاورزی در شهر ارومیه، خیابان خان‌باباخان ۲ ، مجتمع سرداران واحد ۱۰ واقع شده است. تلفن ۰۴۴-۳۲۲۴۸۳۴۷

دکتر پری‌دخت اسماعیل‌زاده

دارای تخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن که در طبقه اول، واحد سوم ساختمان مرادی واقع در خیابان حسنی شهر ارومیه به طبابت می‌پردازند.

دکتر رضا ثمره‌ای

با تخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن و نیز فلوشیپ جراحی بینی و سینوس- (رینولوژی) و حدود سی سال تجربه یکی از پزشکان حاذق و توانمند و بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه هستند.

دکتر ثمره ای گوش حلق بینی ارومیه، علاوه بر طبابت در بیمارستان امام خمینی ارومیه در خیابان حسنی، جنب پمپ بنزین ساختمان لقمان حکیم ۲ مطب دارند.  شماره تماس : ۰۴۴-۳۳۴۶۹۹۳۱ است.

دکتر یوسف کاملی

در فهرست بهترین دکتر گوش و حلق و بینی در ارومیه بی‌شک نام دکتر کاملی نیز جای دارد. یکی از بهترین متخصصین گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن هستند. نشانی مطب دکتر کاملی در خیابان خیام شمالی ، بالای داروخانه فتاح  است

شماره تماس مطب : ۰۴۴- ۳۲۲۴۱۷۹۸- ۳۲۲۴۲۳۱۹

دکتر عطا رادمرد

دکتر رادمرد با ۳۳ سال تجربه در حرفه‌ی پزشکی در حیطه گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن تخصص دارند. مطب دکتر رادمرد در خیابان خیام شمالی پلاک ۸ واقع شده است.

شماره تماس : ۰۴۴- ۲۲۳۳۶۱۷

دکتر ولی علی کوهی

از دیگر پزشکان متخصص گوش و حلق بینی در شهر ارومیه دکتر کوهی هستند که علاوه کار و طبابت در بیمارستان آذربایجان ارومیه خیابان دانشکده، مطبشان در تقاطع خیام شمالی و مدنی، طبقه دوم آزمایشگاه دکتر میلانی قرار دارد. 

شماره تماس با مطب دکتر کوهی : ۰۴۴-۳۲۲۳۷۳۸۶

دکتر فرهاد جمالی  

به عنوان بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه می‌توان نام دکتر جمالی را نیز برشمرد. دکتر جمالی، دکترای حرفه‌ای که متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن هستند و در میدان امام حسین (میدان گل اوستی سابق) ساختمان داروخانه دکتر فرازجو مطب دارند. شماره تماس بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه ، دکتر جمالی : ۰۴۴- ۳۲۲۳۳۴۶۱

دکتر حسن لطیفی نای بین

با بیش از ۴۳ سال تجربه یکی از متخصصین با سابقه در رشته‌ی گوش، گلو، بینی وجراحی سروگردن هستند. نشانی مطب در خیابان سرداران خان‌باباخان، ساختمان اندیشه طبقه ۱ است. برای هماهنگی و دریافت نوبت می‌توان با شماره ۰۴۴-۳۲۲۳۲۶۶۳ تماس حاصل کرد.

دکتر امیر سام روشنی زعفران‌لو

نام دکتر روشنی را می‌توان به جرات در لیست بهترین دکتر گوش حلق بینی در ارومیه گنجاند. دکتر روشنی با بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن، رینوپلاستی و عمل زیبایی بینی است.

مطب دکتر روشنی در شهر ارومیه در خیابان حسنی، نرسیده به پمپ بنزین چی‌چست، مجتمع پزشکی نیل، طبقه ۸، واحد ۱ واقع شده است.  تلفن تماس برای هماهنگی و دریافت نوبت : ۰۹۱۴۳۵۰۴۳۷۵ است.

سوالات متداول :

.   برای دریافت نوبت از یکی از بهترین دکترهای گوش و گلو و بینی شهر ارومیه باید چگونه اقدام کرد؟

برای دریافت نوبت بهترین اقدام در درجه‌ی اول تماس تلفنی با مطب دکتر مورد نظر است، در غیر این صورت می‌توان از سایت‌های نوبت دهی آنلاین ، در صورتی که پروفایل پزشک مورد نظر فعال باشد استفاده کرد و در نهایت با مراجعه حضوری به مطب دکتر می‌توان نسبت به دریافت نوبت و کسب اطلاعات اقدام کرد.

با ایتوک بهترین مقالات را بخوانید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی