فرهنگی

۶۰ مسجد و مصلی در آذربایجان غربی آماده پذیرایی از معتکفین هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: 60 مسجد و مصلی در استان در ایام اعتکاف آماده میزبانی از بیش از 12 هزار و 300 زائر خواهند بود. حجت الاسلام منصور امامی با تاکید بر اینکه مصلی امام خمینی (ره) ارومیه آماده پذیرایی از 1200 زائر خواهد بود، اظهار داشت: علاوه بر مصلی، در ۱۵مسجد اصلی نیز مراسم اعتکاف با ظرفیت پذیرش ۲۲۷۰ نفر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مصادف شدن ایام اعتکاف با پنجم تا هفتم بهمن ماه، تصریح کرد: فراهم بودن همه امکانات رفاهی، سخنرانی، جشن و عزاداری، قرائت ادعیه و زیارت، مشاوره، گفتمان، جلسات انس با قرآن. یک، تفسیر، پرسش و پاسخ، محافل بینش آموزشی و آموزشی، مسابقات از جمله برنامه هایی است که در این اعتکاف 3 روزه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای نخستین بار 23 مسجد میزبان طلاب اعتکاف خواهد بود، یادآور شد: مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برای دانش‌آموزان پسر و مسجد امام رضا (ع) در خیابان همافر برای دانش‌آموزان دختر تدارک دیده شده است. حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: مراحل ثبت نام برای حضور در این مراسم از 20 دی ماه آغاز شده و تا اول بهمن ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 13 به صورت حضوری به دفاتر تبلیغات اسلامی و یا مساجد مرکزی جهت ثبت نام در اعتکاف از طریق سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی