آموزش و پرورش

جذب ۷۲۰۰۰ هزار معلم در اسفند ماه

وزارت آموزش و پرورش اسفندماه امسال 72 هزار معلم، مربی بهداشت، مشاور، مربی تربیتی و تربیت بدنی مدارس را با برگزاری آزمون استخدامی جدید جذب می کند. وزارت آموزش و پرورش اسفندماه امسال مجددا آزمون استخدامی برای جذب 70 هزار معلم در مدارس کشور برگزار می کند.

در این آزمون استخدامی علاوه بر جذب معلم، تعداد قابل توجهی مربی آموزشی، مشاور، مربی تربیت بدنی و مراقب سلامت جذب می شوند. به گفته علی فرهادی؛ به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی اسفندماه امسال 72 هزار معلم، مشاور و مربی آموزشی جذب می شوند و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور در رشته های مرتبط با حداقل مدرک کارشناسی می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان از پایان سال آینده تدریس در کلاس های درس را آغاز می کنند، افزود: 19 هزار و 100 مشاور، مربی تربیتی، مربی بهداشت و معلم تربیت بدنی و 53 هزار معلم استخدام می شوند. به گفته فرهادی، آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و معلمانی که برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش اقدام به خرید خدمات می کنند، باید در این آزمون شرکت کنند زیرا برای آنها امتیاز در نظر گرفته شده است و سنوات تدریس در مدارس به حداکثر سن آنها اضافه می شود.

وی پیش از این گفته بود: به زودی تمامی مدارس شبانه روزی و سمپاد (استعدادهای درخشان) به مربیان آموزشی، مشاوران، تربیت بدنی و مربیان سلامت مجهز خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی