فرهنگ و هنرفرهنگی

آخرین اخبار درمورد انتشار گارفیلد ۲۰۲۳

کریس پرت بازیگر معروف فیلم های «دنیای ژرواسیک» صداپیشه استعاری ترین و در عین حال دوست داشتنی ترین گربه نارنجی جهان شده و او را در تیزر فیلم «گارفیلد» به تصویر می کشد. منتشر شده در 24 مه 2024.

در این انیمیشن جدید، شخصیت های جدیدی وارد دنیای خلق شده توسط جیم دیویس، خالق این کمیک می شوند که از جمله آنها ساموئل ال جکسون در نقش ویک، پدر گارفیلد می باشد. پیش از این، جکسون صداپیشگی گربه در «پنجه‌های خشم: افسانه هنک» را بر عهده داشت و پرت نقش ماریو را در «برادران سوپر ماریو» بازی کرد.

در تریلر گارفیلد، گربه چاق دوست داشتنی توضیح می دهد که چگونه صاحبش جان را به فرزندی پذیرفت و در سکانس دیگری قبل از شیرجه زدن در سینی لازانیا، به همه هشدار می دهد: پیشاپیش عذرخواهی می کنم. چیزی که می‌خواهید ببینید ظریف نخواهد بود، و اگر بچه‌های کوچک دارید، زمان خوبی برای ترک اتاق است.

فیلم «گارفیلد» با صدای کریس پرت جدیدترین فیلم این مجموعه است که راهی اکران سینما خواهد شد. بیل موری قبلا صداپیشگی شخصیت عنوان را در Garfield: The Movie در سال 2004 و دنباله آن Garfield: The Tail of Two Kittens در سال 2006 بر عهده داشت. فیلم های لایو اکشن و جلوه های ویژه نیز علیرغم نقدهای منفی منتقدان به موفقیت تجاری دست یافتند. این مجموعه همچنین الهام‌بخش فیلم‌های ویدیویی مانند «گارفیلد واقعی می‌شود» و «پارتی سرگرم‌کننده گارفیلد» بود و مجموعه‌های انیمیشن «گارفیلد و دوستان» و «نمایش گارفیلد» بر اساس همین شخصیت ساخته شدند.

مارک دینال کارگردان فیلم «زندگی جدید امپراتور» محصول والت دیزنی که در سال 2001 برنده اسکار بهترین موسیقی متن شد، «گارفیلد» را بر اساس فیلمنامه ای از دیوید رینولدز کارگردانی کرده است که با فیلم «در جستجوی نمو» شهرت دارد. .

این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز تولید می‌شود و توسط Alcon Entertainment، که مالک حقوق مجموعه گارفیلد و برند کمیک بوک است، تامین مالی می‌شود. سونی پیکچرز همچنین “گارفیلد” را در سایر نقاط جهان به جز چین توزیع خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی