فوتبال

گل‌هایی که باعث نتیجه تلخ برای تیم ملی شد!!

آخرین باری که تیم ملی در یک بازی رسمی دو گل دریافت کرد، به استثنای بازی با انگلیس – مربوط به کدام بازی بود؟

بیست بازی گذشت تا اینکه ایران باز هم در یک بازی 2 گل از یک تیم دریافت کرد و خاطرات تلخ بازی با کره برایش تکرار شد.دریافت 2 گل در یک نیمه برای یک تیم ملی اتفاق خوبی نیست، اما بدتر از این است که با دریافت این دو گل، 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم. تیم قلانوی که می توانست در بازی مقابل ازبکستان پیروز شود، در نیمه دوم نمایش بدی داشت و نتوانست در مهمترین بازی گروه خود پیروز شود. آخرین باری که تیم ملی در یک بازی 2 گل زد چه زمانی بود؟ اگر بازی با انگلیس را ترک کنیم، باید چند بازی به عقب برگردیم.

سئول، ورزشگاه جام جهانی، تیم اسکوچیچ و بازی تیم ملی با کره جنوبی. در آن زمان بازی با کره جنوبی مهم ترین بازی تیم ملی در گروه خود محسوب می شدبد خواهان اسکوچیچ منتظر بودند ببینند او در اولین مسابقه چه عملکردی خواهد داشت، چیزی که احساس می کردند می تواند آزمونی جدی برای سرمربی کروات باشد. دروازه ایران در آن بازی 2 بار باز شد و البته با این 2 گل امتیازی به حساب ایران تعلق نگرفت تا اسکوچیچ بعد از آن بازی شدیدترین انتقادها را متحمل شود. البته در آن بازی بسیاری از بازیکنان اصلی به دلیل کرونا غایب بودند و اسکوچیچ تیم کامل خود را در اختیار نداشت. در آن بازی رد اشتباهات فردی به شدت دیده می شود و به خصوص امیرعبدزاده با اشتباهی عجیب پنالتی سنگینی را از اسکوچیچ به خاطر اعتماد به نفس خود گرفت. آن باخت تاثیری در صعود ایران به جام جهانی ندارد اما برای نابودی اسکوچیچ نیست.

حالا به نظر می رسد امیر قلعه نویی هم در شرایط مردک روات قرار دارد. اگر رهبر ایران نتواند هر چه زودتر تیمش را از زیر سایه این تساوی بیرون بکشد، تا مدت ها باید انتقادات این تساوی را تحمل کند. جام ملت های آسیا و کسب مقام در آن بهترین فرصت برای رهایی از کابوس این قرعه تلخ است.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار را دنبال کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی