نظامی

سیلی سنگین نیروی دریایی سپاه به آمریکایی ها

نیروی دریایی سپاه

ایتوک: مراسم دیدار مقامات نظامی خارجی با سرلشکر تنگسیری به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی عرشه ناو کاملا ایرانی شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار شد.

به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وابستگان نظامی سفارتخانه های مقیم تهران با امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

دریادار تنگسیری در جمع وابستگان نظامی گفت: ما همواره پیام صلح و دوستی را به همه کشورهای جهان می فرستیم و در راه دفاع از کشورمان به کوچکترین آسیبی که به امنیت ایران وارد می شود قاطعانه و با تأسف پاسخ می دهیم.

بادامچیان: قانون اساسی نیاز به اصلاح دارد/ من به اصلاح طلبان اعتقادی ندارم، از جینا حمایت کردند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه با یادآوری حماسه 16 مهر روز شکست شیطان بزرگ آمریکا در خلیج فارس گفت: 16 مهر 1366 یادآور نبرد مستقیم سربازان دلیر انقلاب اسلامی است. نیروی دریایی سپاه پاسداران با شیطان بزرگ در خلیج فارس، در این روز یکی از برگ های تاریخ طلایی و شکوهمند انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی با جانفشانی شهید نادر مهدوی و همرزمانش در مرزهای ایران رقم خورد. خلیج فارس

تنگسیری با بیان اینکه قدرت ما ریشه در ایمان رزمندگان نیروی دریایی سپاه دارد، گفت: این نشان داد که قدرت فقط محدود به تجهیزات نیست و ما هیچ وقت آغازگر جنگ در خلیج فارس نبودیم، بلکه زمانی که پایانه های نفتی خود را آغاز کردند. ، کشتی های نفتی و تجاری و جزایر نفت خیز در خلیج فارس هدف قرار گرفت، نیروی دریایی سپاه ششم به آمریکایی ها درس داد.

وی فلسفه تشکیل نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی را در راستای پیشرفت و فضائل انسانی و دفاع واقعی از حقوق مظلومان دانست و تصریح کرد: ما از قدرت نظامی برای پیشرفت و فضایل انسانی و دفاع واقعی استفاده می کنیم. حقوق بشر. ما راه را به کسی تحمیل نمی کنیم و از مظلوم در برابر ظالم دفاع می کنیم و تا آخر عمر در مقابل او می ایستیم.

سیلی سنگین نیروی دریایی سپاه به آمریکایی ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه پیام صلح را به همه کشورهای منطقه و فراتر از منطقه که در راستای امنیت و ثبات پایدار در منطقه گام برمی دارند، اعلام کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران خواهان تعریف مسئولیت و ایجاد زمینه است. برای همکاری برای ترویج صلح، همبستگی و پیشرفت به نفع آزادی. حمل و نقل و ترافیک دریایی و امنیت انرژی در مناطق دریایی. ما همیشه خواهان صلح، ثبات و آرامش در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر بوده ایم. کشورهای شرور و متجاوز در راستای منافع خود و با تضعیف سطح همگرایی و هم افزایی، ثبات پایدار این مناطق را برهم می زنند، بنابراین ما همواره پیام صلح، دوستی و برادری را به کشورهای منطقه و حتی کشورهایی که به ما احترام می گذارند ارسال می کنیم. حقوق. می گویند ما در این حوزه اعلام کرده ایم.

این برنامه بر روی عرشه ناو کاملا ایرانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور وابستگان نظامی مقیم تهران به دعوت نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

در پایان پس از اهدای نشان، افراد تحت تکفل نظامی با شناور شهید سلیمانی عکس یادگاری گرفتند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی