خودرو

فقط تا امشب ؛ مهلت ثبت‌نام ۲ خودروی داخلی در سامانه یکپارچه

سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که از ۷ دی ماه با عرضه دو محصول گروه خودروسازی سایپا فعال شد تا در قالب سه طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی فرسوده، ظرفیت خالی متقاضیان جدید را فراهم کند. خروج خودروها، آخرین مهلت ثبت نام آن امشب (دوشنبه 11 دی ماه) به پایان می رسد. سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از پنجشنبه هفته گذشته با عرضه دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا SDA از ظرفیت های خالی گروه خودروسازی سایپا در قالب سه طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی فعال شد. بدین ترتیب متقاضیان جدید به مدت پنج روز فرصت دارند تا برای ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند.

بنابراین گزارش، ساعت 23:59 امشب (دوشنبه ۱۱ دی ماه) آخرین مهلت ثبت نام در این مرحله از عرضه دو محصول سایپا که از ظرفیت‌های خالی این خودروساز، بر اساس برنامه تولید و با با هدف تسهیل شرایط خرید خودرو برای متقاضیان به پایان می‌رسد.

همانطور که گفته شد این طرح فروش در سه قالب ویژه متقاضیان عادی، متقاضیان مادر مشمول طرح جوانان جمعیت و مالکان خودروهای فرسوده اجرا شده است.

با توجه به تاکید سامانه یکپارچه، ثبت نام در این مرحله هیچ گونه حقی برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی کند و تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی شدن ثبت‌نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می‌گیرد. گروه خودروسازی سایپا برای کسانی که تاییدیه دریافت خودرو را دارند از طریق پیامک به آنها اطلاع می دهد و امکان واریز وجه در سایت فروش اینترنتی گروه سایپا فراهم می شود.

مشتریان می‌توانند ظرف مدت پنج روز از زمان اطلاع سایپا نسبت به واریز و تکمیل وجه به حساب سایپا اقدام کنند. طبیعتا عدم پرداخت و تکمیل وجه در موعد مقرر به منزله انصراف از طرح می‌باشد. متقاضیان پس از واریز وجه در سایت شرکت، مراحل ثبت نام را تکمیل و با مراجعه به نماینده انتخابی خود، قرارداد فی‌مابین را دریافت می کنند. پس از عقد قرارداد، خودروساز موظف است حداکثر ظرف مدت سه ماه خودروی مشتری را تحویل دهد (فروش فوق‌العاده)؛ در غیر این صورت ملزم به پرداخت جریمه دیرکرد خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی