خودرو

امکان خرید خودرو ارزان‌تر برای ایثارگران و جانبازان

مدیر کل دفتر مسکن و خدمات اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اضافه شدن یک خودرو ارزانتر (کوئیک دنده‌ای جی ایکس ال) علاوه بر خودروی شاهین به سبد خودروی ایثارگران خبر داد.

میشم اروز، مدیرکل مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس اجرای بند «و» تبصره 7 قانون برنامه ریزی بودجه 1402 و آیین نامه واگذاری خودروهای ملی به ایثارگران. با محدودیت 25 تا 49 درصدی جسمی و حرکتی، فرزندان – همسران شهدا و آزادگان معلول، بر اساس مصوبه کمیسیون پزشکی، بنیاد دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا از سوی وزارت حراست تعیین شده است. خودروهای اعلام شده از سوی شرکت ایران خودرو پژو 207 اتومات و از سوی شرکت سایپا شاهین اتومات معرفی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از جانبازان واجد شرایط دریافت خودرو از شرکت سایپا در تامین مابه التفاوت پرداختی خودروی شاهین با مشکل مواجه شدند، به همین دلیل درخواست کردند خودروی ارزان قیمت در کنار خودروی شاهین قرار گیرد، لذا با رایزنی‌هایی که با شرکت سایپا انجام دادیم. علاوه بر خودروی شاهین، موفق شدیم خودروی کوئیک دنده‌ای GLX را نیز به سبد خودروهای ایثارگران اضافه کنیم.

مدیر کل دفتر مسکن و خدمات اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نکته مهم این است که خودرو شاهین اتوماتیک است و خودرو کوئیک جی ایکس ال دنده‌ای است اما از خودروی شاهین ارزانتر است. اروز در ادامه صحبت‌هایش افزود: جانبازان واجد شرایطی که وجه پرداختی خودرو شاهین را انجام نداده‌اند نیز پیامک این خودروی جدید را دریافت می کنند و هیچ اجباری برای انتخاب خودرو وجود ندارد و جانبازان مشمول این قانون می توانند هر کدام از خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند. این رایزنی به درخواست خود شهدا برای انتخاب خودروی ارزانتر صورت گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی