کتاب و مطبوعات

اخبار مطبوعات کتاب ارومیه

ناصر عتباتی در جلسه تعیین اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات آذربایجان غربی، که در سالن جلسات اداره کل دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد، خوشبختانه اظهار داشت که تعداد پرونده‌های مطبوعاتی مطرح در محاکم قضایی استان کمتر از تعداد انگشتان دست است. این نشان می‌دهد که فعالان رسانه و مجموعه‌های نظارتی و دستگاه قضایی استان به خوبی در برقراری ارتباط حسنه با این قشر فرهنگی و انجام اقدامات پیشگیرانه، تلاش دارند.

وی در ادامه به نقش رسانه به عنوان چشم بیدار جامعه اشاره کرد و به انتشار فیش‌های حقوق نجومی اخیر در فضای مجازی پرداخت. او اعلام کرد که به محض اطلاع مدیریت دستگاه قضایی از این موضوع، طبق دستوری به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، پرونده‌ای برای تعقیب این موضوع با استفاده از ظرفیت نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات و بازرسی کل استان تشکیل شده است. رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود که یک پرونده در این زمینه در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده و اقدامات قضایی لازم در دستور کار قرار دارد.

در ادامه جلسه، پس از ارائه گزارشی از عملکرد هیئت منصفه مطبوعات استان در دوره گذشته توسط دبیر این هیئت، اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات آذربایجان غربی انتخاب شدند. این اعضا عبارتند از: حجت الاسلام کریم حسین خانی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، نقی کریمی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و نادری.

اخبار کتاب و مطبوعات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی