کسب و کار

کارخانه میلگرد ارومیه ؛ قلب تپنده صنایع آذربایجان

میلگرد ارومیه

کارخانه میلگرد ارومیه ، به عنوان یکی از واحدهای تولیدی مهم در صنعت فولادزنی و میلگردزنی در ایران، در شهر ارومیه واقع شده است. این کارخانه با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، تولید میلگرد با انواع ابعاد و مشخصات را انجام می‌دهد. میلگرد به عنوان یک ماده اساسی در ساخت و سازهای عمرانی و صنعتی و همچنین در صنایع مختلف استفاده می‌شود و این کارخانه با تولید انبوه محصولات میلگرد، نقش مهمی در تأمین نیازهای بازار و توسعه اقتصادی منطقه ایفا می‌کند. همچنین، ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال در منطقه ارومیه از دیگر اثرات مثبت فعالیت این کارخانه می‌باشد. به عنوان یکی از واحدهای برجسته در صنعت فولادزنی کشور، کارخانه میلگرد ارومیه به تولید محصولات با کیفیت و تأمین نیازهای بازار محلی و بین‌المللی متعهد است. در ادامه این مطلب با مجله خبری ایتوک همراه باشید تا به معرفی تعدادی کارخانه تولید میلگرد در شهر ارومیه بپردازیم.

کارخانه های میلگرد در ارومیه

در ادامه به معرفی تعدادی از کارخانه های میلگرد در شهر ارومیه می‌پردازیم.

فولاد فردوس باختر

کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه، به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین واحد فولادزنی و کارخانه میلگرد ارومیه در استان آذربایجان غربی شناخته می‌شود. این واحد صنعتی با تأسیس در سال 1392 به تولید انواع محصولات فولادی با کیفیت بالا اختصاص یافته و محصولات اصلی آن شامل تیرآهن معمولی و میلگرد آجدار می‌شود.

فناوری مدرن فولاد فردوس باختر

این کارخانه میلگرد ارومیه با استفاده از تجهیزات مدرن و فناوری‌های پیشرفته به تولید محصولات فولادی با استانداردهای بین‌المللی می‌پردازد. تیرآهن IPE از محصولات برجسته این واحد است که با سایزهای مختلف تولید و با کنترل کیفیت به بازار عرضه می‌شود. با ارائه محصولات با کیفیت و تأکید بر ایمنی در فرآیند تولید، کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه به عنوان یکی از عوامل مهم در تأمین نیازهای صنعت فولادزنی و ساخت و سازهای عمرانی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اگر برای انتخاب ایده‌ی کسب و کار جدیدتان مشکل دارید، مقاله بهترین کار تولیدی در منزل می‌تواند برای شما راه‌گشا باشد.

کارخانه فولاد آذر خاورمیانه

شرکت فولاد آذر خاورمیانه، به عنوان یکی از صنایع میلگرد شهر ارومیه ، از سال 1392 در حوزه تولید و تامین محصولات فولادی فعالیت می‌کند. این کارخانه میلگرد ارومیه با دارا بودن مجوز صادرات و توانایی تامین انواع مقاطع فولادی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه است.

کارخانه میلگرد ارومیه

فعالیت‌های آذر خاورمیانه

گروه فولاد آذر ارومیه با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و متخصص، فعالیت‌های خود را به صورت داخلی و بین‌المللی گسترش داده است. اصلی‌ترین فعالیت این شرکت شامل تامین محصولات فولادی با کیفیت از تولیدکنندگان معتبر، صادرات محصولات فولادی، و ارائه خدمات مشاوره در زمینه خرید و فروش و قيمت ميلگرد ، قیمت تیرآهن ، و ارسال کالا به مشتریان در داخل کشور و کشورهای همجوار می‌باشد.

محصولات کارخانه فولاد آذر خاورمیانه

این کارخانه میلگرد ارومیه با تمرکز بر تولید محصولات فولادی با کیفیت و متنوع، انواع محصولات را به بازار عرضه می‌کند. این محصولات شامل تیرآهن‌های بال پهن و معمولی با تنوع در سایز و ابعاد، ناودانی‌های سبک و سنگین، نبشی‌ها، ميلگرد آجدار و ساده به صورت شاخه و کلاف، شمش‌های فولادی به صورت گرد و چهارگوش، تختال‌ها (اسلب)، و ورق‌های برش خورده و کلاف می‌شوند. این تنوع محصولات، امکان انتخاب بهترین محصولات فولادی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

کارخانه ميلگرد ميانه

کارخانه ميلگرد ميانه یا شرکت فولاد آذربایجان، در فاصله سه کیلومتری جنوب شرقی شهرستان میانه در سال 1368 تأسیس شد. این واحد صنعتی با هدف تولید سالیانه 550 هزار تن محصولات فولادی در سال 1379 به بهره‌برداری رسید. محصول اصلی این شرکت، ميلگرد ميانه با استفاده از استانداردهای جهانی است. میلگردهای تولیدی در کارخانه فولاد آذربایجان به تطابق با استاندارد ملی 3132 ساخته می‌شوند و از استحکام کششی بالایی برخوردارند.

مسافرخانه و هتل های ارومیه را بشناسید.

موقعیت مکانی کارخانه ميلگرد ميانه

از جمله ویژگی‌های مهم این کارخانه میلگرد در شهر ارومیه ، موقعیت مکانی مناسب آن می‌باشد؛ زیرا در مجاورت خط راه آهن شمال غرب و نزدیک به جاده‌های ترانزیت واقع شده است. برق مورد نیاز این مجتمع از طریق خط انتقال دو مداره به طول 8 کیلومتر به پست برق کارخانه تأمین می‌شود و دارای 2 ترانسفورماتور با ظرفیت‌های 63 و 6.6 کیلو وات است. همچنین، جهت تسهیل در حمل و نقل محصولات و دسترسی به مسیرهای بین‌المللی، این کارخانه یک جاده به طول 6 کیلومتر احداث کرده است.

محصولات کارخانه ميلگرد ميانه

شرکت فولاد میانه به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان میلگرد آجدار جناغی (A3) در کشور شناخته می‌شود. این کارخانه میلگرد ارومیه محصولات خود را با سایزها و استانداردهای متنوعی تولید می‌کند تا به نیازهای متنوع صنایع پاسخ دهد.

1.میلگرد آجدار و ساده

ميلگرد آجدار میانه در اندازه‌های 10 تا 32 میلی‌متر و طبق استاندارد INSO 3132 تولید می‌شود. علاوه بر آن، میلگرد ساده میانه و میلگرد بستر با سایزهای 14 تا 50 میلی‌متر به استاندارد AIN 1013 تولید می‌گردد.

2.دیگر محصولات

کارخانه میلگرد میانه همچنین نبشی‌های با سایز 3*25 تا 10*100 میلی‌متر به استاندارد DIN 1028، تسمه‌های فولادی آذربایجان با ابعاد 5*25 تا 12*120 میلی‌متر به استاندارد DIN 1017، و ناودانی میانه با سایزهای 15*30 تا 60*140 به استاندارد DIN 1028 تولید می‌کند. این تنوع محصولات، کارخانه میلگرد میانه را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای تأمین محصولات فولادی با کیفیت در بازار صنعتی تجاری معتبری تبدیل کرده است.

مقاله پیرامون مجوز دامداری می‌تواند شما را با شرایط و ضوابط صدور این مجور آشنا کند.

خرید میلگرد میانه

برای خرید میلگرد میانه از مجموعه مدیران آهن، شما دارای چندین گزینه هستید. ابتدا می‌توانید با تماس با شماره 03134155 و کمک کارشناسان ارشد فروش، راهنمایی و مشاوره در خصوص نحوه خرید و اطلاع از قیمت‌ها را دریافت کنید. سپس می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و خرید خود را نهایی کنید. روش دیگر برای خرید میلگرد میانه، استفاده از خدمات آنلاین مجموعه مدیران آهن است. شما می‌توانید قیمت‌ها را به صورت آنلاین در وب‌سایت آنها مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت‌های میلگرد میانه به تفکیک وزن ميلگرد به صورت لحظه‌ای در وب‌سایت مدیران آهن به‌روزرسانی می‌شوند تا شما بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرید.

نورد لوله خاورمیانه

شرکت نورد لوله خاورمیانه در سال 1393 با هدف تولید انواع لوله‌ های آب و گاز در استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه تأسیس شد. این واحد تولیدی با مساحت 44 هکتار و دو فاز تولیدی در کیلومتر 9 بزرگراه شهید کلانتری واقع شده است. فعالیت‌های شرکت نورد لوله خاورمیانه شامل تولید انواع لوله ‌های اسپیرال، صنعتی، آب، گاز، پروفیل و ساختارهای در و پنجره می‌باشد. این شرکت از اهداف اصلی خود تأمین مواد اولیه مورد نیاز کشور و همسایگان ایران از جمله عراق، ارمنستان، ترکمنستان و سایر کشورهای منطقه را داراست. تحت گروه کارخانه فولاد ارومیه، این شرکت از جمله چهار شرکت زیر مجموعه خود به شمار می‌آورد و نقش مهمی در تأمین نیازهای مختلف بازار داخلی و بین‌المللی در زمینه لوله ‌های آب و گاز ایفا می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه قند ارومیه به بلاگ مراجعه کنید.

مجله ایتوک؛ منبع معتبر اخبار تکنولوژی و فناوری

مجله خبری ایتوک، یک منبع معتبر و رسمی برای به‌روزرسانی درباره فناوری‌های اطلاعات و اخبار تکنولوژی می‌باشد. این مجله تمرکز خود را بر روی تازه‌ترین رویدادها، توسعه‌ها و اختراعات در دنیای تکنولوژی قرار داده و به مخاطبان خود امکان می‌دهد تا با تحولات جدید در حوزه‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار، امنیت اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و بسیاری دیگر آشنا شوند. با اخبار معتبر و مقالات تخصصی، ایتوک به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای افرادی که به دنبال دانش و تحصیلات فنی هستند و همچنین علاقه‌مندان به جدیدترین تکنولوژی‌ها، یک منبع ضروری است.

جمع بندی

در این مطلب، صنایع میلگرد ارومیه و کارخانجات میلگرد ارومیه به‌عنوان یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان میلگرد در ایران معرفی شدند. این واحدها با تولید میلگرد‌های متنوعی با استانداردهای ملی و جهانی، نیازهای متنوع صنایع و ساختمان را تامین می‌کنند. همچنین خرید محصولات کارخانه میلگرد ارومیه مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت انتخاب محصولات با کیفیت برای پروژه‌های مختلف تأکید شد. در نهایت، اطلاعاتی درباره قيمت ميلگرد و عوامل تأثیرگذار بر آن ارائه شد تا به مخاطبان اطلاعات کامل‌تری در خصوص صنایع میلگرد در ارومیه ارائه شود.

سؤالات متداول

کارخانه فولاد فردوس باختر کجاست؟

کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه، واقع در استان آذربایجان غربی، در سال 1392 به بهره‌برداری رسید و از آن زمان به تولید محصولات فولاد ارومیه متنوع می‌پردازد. محصولات اصلی این کارخانه شامل تیرآهن، تیرآهن و هاش، میلگرد با ابعاد مختلف، از جمله میلگرد 16 و میلگرد آجدار، و میلگرد 14 می‌باشند. در این كارخانه فولاد با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن به توليد ميلگرد و محصولات با کیفیت و استاندارد بالا مشغول است و نقش مهمی در تأمین نیازهای بازار داخلی و خارجی به محصولات فولادی ایفا می‌کند. با تأکید بر کیفیت و ایمنی در فرآیند تولید، کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه به عنوان یکی از واحدهای مهم در صنعت فولادزنی کشور شناخته می‌شود و به توسعه اقتصاد منطقه و اشتغالزایی مناطق مجاور کمک می‌نماید.

استانداردهای به کار رفته در کارخانه تولید میلگرد در ارومیه چیست؟

کارخانه تولید ميلگرد آجدار فولاد فردوس باختر ارومیه همانند سایر تولیدکنندگان داخلی، ملزم به تولید محصولات با کیفیت و استاندارد بالا است. این واحد صنعتی در توليد ميلگرد باید به استاندارد ISIRI 3132 و در تولید تیرآهن به استاندارد ISIRI 16348 پایبند باشد. این استانداردها به عنوان معیارهای اساسی در تولید محصولات فولادی و پروفيل اروميه در ایران مورد تأیید قرار گرفته‌اند و تضمین می‌کنند که محصولات تولیدی با کیفیت و ایمنی بالا به بازار عرضه شوند. این تطابق با استانداردهای ملی نه تنها به بهبود کیفیت محصولات کمک می‌کند، بلکه ایمنی و اعتماد مصرف‌کنندگان را نیز تضمین می‌کند. به عبارت دیگر، این کارخانه میلگرد در ارومیه به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر در صنعت فولادزنی در ایران ملزم به رعایت استانداردهای ملی برای ارتقاء کیفیت و اعتماد به محصولات خود می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی