اخبار داغ روز

فدراسیون والیبال به دنبال گران ترین مربی جهان

ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال وارد مرحله جدیدی شد.

در حالی که همین هفته گذشته وحید مرادی، رئیس جدید فدراسیون والیبال از حضور سعید معارف، روبرتو پیاتزا یا توماس توتلو روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران خبر داده بود، ناگهان گزینه جدید و جذابی به این لیست اضافه شد. آنجلو لورنتستی، سرمربی باتجربه و فعلی پروجا ایتالیا که با این تیم قهرمان جام باشگاه های جهان شد و جایگاه خوبی در لیگ سری آ ایتالیا دارد، به گزینه ای جدی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران تبدیل شده است.

نام لورنتستی این سال ها با موفقیت همراه بوده و در هر تیمی که بوده موفق بوده و فصل گذشته با ترنتینو قهرمان سوپرلیگ ایتالیا شد و حالا به گزینه های هدایت تیم ملی والیبال ایران اضافه شده است.

او نسبت به سایر گزینه ها امتیازات ویژه ای دارد، علاوه بر این که دوران پربارتری دارد، برخلاف روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی هیچ کشوری نیست و راحت تر از پیاتزا می تواند به تیم ملی والیبال ایران بیاید. در عین حال نکته منفی او عدم حضور مربیگری در تیم های ملی در سال های گذشته است و معلوم نیست بتواند مانند والیبال باشگاهی تیم ملی والیبال ایران را هدایت کند یا خیر.

اگر خوشحالی فدراسیون خیلی سخت است، برای جذب، فدراسیون والیبال ایران علاوه بر عقد قرارداد نجومی، باید جریمه ای هم به فدراسیون ایتالیا بپردازد تا کار وحید مرادی، سرپرست والیبال را انجام دهد. فدراسیون انجام خواهد داد. لورنتستی در حال حاضر یکی از بالاترین دستمزدها را در بین مربیان لیگ والیبال ایتالیا می گیرد و باید دید در تیم ملی به کار خود ادامه می دهد یا در همان باشگاه بماند.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی