صنعت و معدن و تجارت

ناوگان باری فعال آذربایجان غربی جوان تر از میانگین کشوری است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ناوگان باری فعال در استان با میانگین سنی 16.43 سال از میانگین کشوری جوان تر است. علی مدقلچی افزود: تعداد دستگاه‌های جدید فعال که در 9 ماهه امسال وارد چرخه حمل و نقل جاده ای استان شده اند یک هزار و 141 نفر است و مجموع دستگاه‌های فعال این بخش به 30 هزار و 781 واحد رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 35 هزار و 14 دستگاه خودرو به عنوان ناوگان باری در استان فعالیت می کنند که امسال یک هزار و 231 دستگاه خودرو به این تعداد اضافه شده است. مدقلچی خاطرنشان کرد: 16 هزار و 755 دستگاه وانت نیز در استان در حال فعالیت است که امسال برای 310 دستگاه وانت جدید کارت هوشمند صادر شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای کارت هوشمند تشخیص رانندگان حرفه ای و غیرحرفه ای است، گفت: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری به عنوان سند شناسایی و مجوز فعالیت رانندگان در حوزه حمل و نقل جاده ای در نظر گرفته شده است و بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کارت هوشمند رانندگان و ناوگان صرفا از طریق موجوز صادر می شود. سامانه ir و تمدید کارت هوشمند رانندگان از طریق smartcard.rmto. ir صورت می گیرد.

مدقلچی گفت: از رانندگان شرکت های حمل و نقل و شهروندان تقاضا می شود شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند تا با این تخلفات در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی