حوادث

تصادف سمند با مینی‌بوس در جاده خوی – جلفا یک کشته برجای گذاشت

تصادفات جاده‌ای

کیومرث پاکدل در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک، اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه سمند دارای محموله قاچاق با سرعت زیاد قصد عبور از ایستگاه بازرسی ایواوغلی را داشته است.

وی افزود: به علت سرعت زیاد و انحراف‌به‌چپ خودروی سمند، با یک دستگاه مینی‌بوس در محور خوی – جلفا برخورد که متأسفانه راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده فوت و چهار نفر از سرنشینان مینی‌بوس نیز زخمی که توسط عوامل امدادی و انتظامی به مراکز درمانی سریعاً منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سمند، محموله البسه به‌صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به لغزندگی در سطح جاده‌ها گفت: در هنگام بارش باران احتمال آب‌گرفتگی در معابر برون‌شهری و روستایی و مسیرهای کوهستانی وجود دارد و این امر باعث لغزنده شدن سطح جاده‌ها شده و سطح اصطکاک لاستیک با آسفالت را به حداقل میزان کاهش دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی افزود: در هنگام رانندگی در مسیرهای بارانی راننده باید توجهش را با ماشین‌های که جلوتر حرکت می‌کنند بیشتر کرده؛ زیرا در صورت بروز مشکل آن‌ها باید ترمز کنند و شما با مشاهده چراغ‌ترمز می‌توانید قبل از برخورد با خودروی جلویی ترمز کنید، البته در چنین شرایطی سرعت خودرو نباید بیش از سرعت مجاز باشد.

پاکدل گفت: آماده‌بودن راننده در هنگام رانندگی روی جاده‌های مرطوب می‌تواند از بسیاری حوادث دلخراش جلوگیری کند، البته آمادگی وسیله نقلیه نیز می‌تواند نقش بسیار مهمی در ایمن ماندن راننده و سرنشینان خودرو داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره‌تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی