آسیب های اجتماعی

دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش در ارومیه

دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش

سرهنگ “محمدعلی حقوردیان” در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک؛ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط‌قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه 5 نفر با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات “ارومیه” موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان بوده و متواری شده بودند، پیگیری پلیس دراین‌خصوص آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی در نهایت 5 نفر متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

حقوردیان با اشاره به اینکه دو متهم دستگیر شده از اراذل‌واوباش سطح دو مابقی آنها نیز نوظهور بودند، خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: عرصه بر اراذل‌واوباش روزبه‌روز تنگ‌تر می‌شود و اجازه ارتکاب جرم به آنها داده نخواهد شد.

حقوردیان گفت: هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های قضائی، انتظامی و امنیتی استان در مبارزه با اراذل‌واوباش و بزهکاران حرفه‌ای شکل‌گرفته و اجازه جولان به اراذل‌واوباش داده نخواهد شد و در جهت تأمین امنیت مردم دستگاه قضائی محکم و قاطع ایستاده است.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی