قضایی و حقوقی

دستگیری متهم متواری زندان اوین در مرزهای آذربایجان غربی

دستگیری متهم فراری

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک، از دستگیری علیرضا شهمیری متهم متواری زندان اوین در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: علیرضا شهمیری شهریورماه امسال برای انجام اقدامات درمانی از زندان اوین اعزام شده بود که در مسیر اقدام به فرار کرده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: این فرد یکی از متهمان عمده اخلال در نظم اقتصادی کشور از طریق قاچاق عمده ارز هست که در حین فرار و تلاش برای خروج از مرزهای غربی کشور با صدور دستورات قضایی ویژه و اقدامات سربازان گمنام امام‌زمان عجل‌الله استان آذربایجان غربی دستگیر شد.

عتباتی خاطرنشان کرد: علیرضا شهمیری از محکومان قاچاق ارز امروز – ۱۲ مهرماه – هنگام خروج غیرمجاز در یکی از مرزهای آذربایجان غربی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده است.

وی یادآور شد: این متهم در شهریورماه امسال به بهانه اعزام به دندان‌پزشکی متواری شده بود، امروز هنگام خروج غیرمجاز در یکی از مرزهای آذربایجان غربی توسط وزارت اطلاعات به دست قانون افتاد.

خاطرنشان می‌شود از هنگام متواری شدن این مفسد اقتصادی از زندان، رسانه‌های تروریستی فارسی‌زبان خارج کشور، نظام اسلامی را متهم به تبانی با این مفسد اقتصادی کرده بودند و تلاش می‌کردند به مخاطبان القا کنند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی با یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

اتتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی