آسیب های اجتماعیاخبار داغ روزانتخابات

کشف بزرگ‌ترین محموله انواع تجهیزات آشوب و اغتشاشات در آذربایجان غربی

تجهیزات آشوب و اغتشاشات

به گزارش پایگاه خبری مجله ایتوک؛ سردار پور جمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در گفتگو با خبرنگاران، اظهارداشت: بزرگ‌ترین محموله انواع سلاح گرم و سرد و تجهیزات آشوب و اغتشاشات کشور در آذربایجان غربی کشف شد.

وی ادامه داد: تعداد ۱۸ قبضه سلاح شکاری از نوع پنج پران ساخت کشور ترکیه و تک لول و ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری جنگی ساچمه‌زن با هوشیاری رزمندگان جان‌برکف قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشف شد.

پور جمشیدیان تصریح کرد: تعداد ۴۲ هزار و ۸۲۸ عدد شوکر در دو نوع که نوع اول با پوشش چراغ‌قوه به قدرت یک هزار کیلوولت با قابلیت هزینۀ سرانۀ خدمات با کابل USB در کمترین زمان و نوع دوم شوکر برقی باقدرت ۵۰۰۰ کیلوولت با قابلیت هزینۀ سرانۀ خدمات برق شهری نیز کشف شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: تعداد ۱۸ هزار و ۱۰۰ عدد باتوم کشویی فلزی و انواع چاقوهای ضامن‌دار و تیزی با تنوع بالغ بر ۱۰ نوع به تعداد ۵۲ هزار و ۹۶۱ عدد توسط مزدوران کوردل خودفروخته ایادی استکبار جهانی جهت کشته‌سازی و سلب امنیت و آرامش از زندگی و کسب‌وکار مردم از مرزهای شمال غرب کشور وارد کشور شده بود.

وی عنوان کرد: این محموله از ابتدای امر مورد رصد اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و یگان‌های تحت امر قرار داشته که مورد ضربه قرار گرفت و ضبط شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در خصوص این کشفیات گفت: امنیت مردم خط‌قرمز ما بوده و هرگونه تحرکات و اقدامات عوامل خودفروخته را در داخل و خارج مرزهای جمهوری اسلامی تحت رصد داشته و در صورت هرگونه اقدام تحریک‌آمیز و یا قصد انجام اقدامات خرابکارانه یا تروریستی به‌شدت و با جدیت تمام پاسخ سخت و پشیمان‌کننده می‌دهد.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی