اخبار داغ روز

2 تصمیم بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ازدواج و وام فرزند و تسریع در آن

2 تصمیم بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ازدواج و وام فرزند و تسریع در آن

با موافقت بانک مرکزی به منظور کاهش تعداد متقاضیان در نوبت، بانک های عملیاتی تا پایان سال جاری 125 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 110 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه کودکان فراتر از سهمیه های قبلی پرداخت خواهند کرد.

به گزارش ایتوک، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به دستور و تاکید رئیس جمهور و تاکید رئیس کل بانک مرکزی برای تسریع در اعطای تسهیلات وام ازدواج و فرزند، ازدواج و ضرورت بانک مرکزی برای کاهش نوبت متقاضیان این تسهیلات تدابیری اندیشیده است که علاوه بر اعطای تسهیلات سهمیه ابلاغی، بانک های عملیاتی پرداخت 125 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 110 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندان مازاد بر سهمیه های قبلی تا پایان امسال است.

همچنین در طرح جدید بانک مرکزی، بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت که در سال جاری مسئولیتی برای پرداخت این نوع تسهیلات نداشتند، در سامانه ازدواج ، نوزادی بانک مرکزی و … فعال شدند. امکان ثبت نام داوطلبان در این دو بانک نیز فراهم شد.

شایان ذکر است تا پایان 11 دی ماه 130 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 35 میلیارد تومان تسهیلات وام فرزند از طریق شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی