ورزشی

مشخص شدن مقصد جدید کرسپو پس از اخراج از الدحیل

سزار لوییز مرلو خبرنگار آرژانتینی تایید کرده است که هرنان کرسپو مربی آرژانتینی سابق الدحیل با باشگاه العین امارات به توافق شفاهی دست پیدا کرده است.

 اسطوره فوتبال آرژانتین با پیشنهادهایی برای هدایت باشگاه های کشورش مواجه شده بود اما ترجیح داد که همچنان در کشورهای عربی به کارش ادامه بدهد و پس از تجربه حضور در در الدحیل، هدایت العین را به عهده خواهد گرفت.  باشگاه العین در حال حاضر دو ستاره اهل آمریکای جنوبی را هم در اختیار دارد. آلخاندرو رومرو اهل پاراگوئه و ماتیاس پالاسیوس هافبک جوان که هموطن کرسپو است هم در این تیم حضور دارند.

کرسپو مربیگری را از تیم آکادمی پارما شروع کرد و بعد از ان مدتی در مودنا در ایتالیا مربیگری کرد. ستاره سابق اینتر و چلسی بعد از آن به فوتبال کشورش برگشت تا هدایت دو تیم “بانفیلد” و “دفاع و عدالت” را در کشور خود به عهده بگیرد و پس از مدتی حضور در سائوپائولو در مارس 2022 هدایت الدحیل را به عهده گرفت. این مربی در اولین فصلش توانست فاتح لیگ، جام حذفی و جام ستارگان قطر شود و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد اما در فصل جاری پس از شکست الدحیل در مقابل پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا برکنار شد و جای خود را به کریستوف گالتیه داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی