قضایی و حقوقی

اخبار قضایی ایران

در این بخش به اخبار حقوقی و قضایی ایران می پردازیم:

توضیحاتی پیرامون حمله تروریستی خنثی شده اخیر!

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به حمله تروریستی خنثی شده اخیر گفت: اعضای گروه تروریستی با هماهنگی‌ سرشبکه‌های خارجی اقدام به ساخت تله‌های انفجاری و انواع بمب کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر: مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: باید در شکل گیری جامعه الگو، نقش همه اجزای جامعه به رسمیت شناخته و زمینه ظهور منجی ایجاد شود.

وی بیان کرد: لازم است از تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان و ضابطان مختلف دستگاه قضائی در کشف و خنثی سازی توطئه‌ها تشکر کنم. همچنین کشف و خنثی سازی این پروژه‌های ضد امنیتی با همکاری ارکان مخالف دستگاه قضائی ازجمله دادسراها انجام شده و بر همین اساس باید از تلاش همکاران خود تشکر کنم.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: همانگونه که رئیس قوه قضائیه بیان کرد، دستورات اکیدی صادر شده تا پرونده این تروریست‌ها به سرعت، دقت و با قاطعیت بررسی شود. پس از اعلام نتایج این پیگیری‌ها مردم متوجه خواهند شد که چه برنامه‌هایی توسط دشمن علیه‌شان برنامه ریزی شده بوده است.

ستایشی گفت: فردی که در حوزه شیمی تحصیل کرده بوده و با گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق همکاری داشته با هدایت این گروهک، اقدام به ساخت بمب و آزمایش آنها در برخی از شهرستان‌های آذربایجان غربی کرده است و اعضای این گروه با ساخت تله‌های انفجاری، انواع بمب‌ها و جلیقه انتحاری به دنبال انجام عملیات تروریستی در راهپیمایی جاماندگان و مراسم آغاز سال تحصیلی بوده اند.

وی گفت: همچنین فردی که قصد ورود مواد منفجره به تهران را داشته در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران بازداشت شد. برنامه‌هایی که توسط گروهک‌های خبیث صهیونیستی تدوین شده بود و توسط مزدوران قرار بر انجامش بود شناسایی شدند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگرچه پروژه‌ها در نطفه ناکام ماند اما همچنان هوشیاری آحاد ملت در خنثی سازی توطئه‌ها را می‌طلبد.

ستایشی گفت: باید از اتخاذ تدابیر انقلابی رئیس جمهور در نیویورک تقدیر کنم و مواضع وی در اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران و قرآن کریم جای تقدیر و تشکر دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی