اجتماعی

مسابقه کشوری اتومبیلرانی درگ در ارومیه

مسابقات کشوری درگ با حضور بیش از 120 شرکت کننده از سراسر کشور طی دو روز در ارومیه در حال برگزاری است. آذربایجان غربی مسابقات درگ به همت تیم موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی، اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و شهرداری این شهرستان در پیست روستای ساحلی چیچست در حال برگزاری است.

به گفته فرشید حسینی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی، این مسابقات در دو پیست 200 و 400 متری و در 8 کلاس (16 سوپاپ، پژو 206، هشت سوپاپ، 4 سیلندر توربو دیفرانسیل جلو، NA) برگزار می شود. ، 2000). بانوان، آزاد و کمتر از 1500 سی سی) برگزار می شودبه گفته شرکت کنندگان حاضر، پیست این مسابقات یکی از بهترین و استانداردترین پیست های کشور است و با وجود شرایط اقتصادی، با علاقه به مسابقات اتومبیل رانی در مسابقات مختلف شرکت می کنند و توسعه پیست ها منجر به یک کاهش تصادفات رانندگی به دلیل سرعت بالا و حرکات خطرناک در خیابان ها و جاده ها خواهد بود

استاندارد بودن پیست از نظر آسفالت و نور باعث شد تا شرکت کنندگان بتوانند در شب به رقابت بپردازند، ضمن اینکه حضور خودروهایی مانند پیکان، بی ام و، هیوندای رقابت جذابی را بین رانندگان کلاس های مختلف ایجاد کرد. این مسابقات امروز جمعه با معرفی نفرات برتر و در روز اول سجاد بایرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سجاد خوبدل رئیس ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و جمعی به پایان می رسد. مسئولان انتظامی و لشکری ​​نیز در هفته دفاع مقدس به تماشای این مسابقات نشستند. انجام دادندتجلیل از خانواده شش جانباز و ایثارگر در حاشیه این مسابقات از برنامه های جانبی این مسابقات بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی