مسکن

اخبار مسکن دولتی یا ملی

مسکن دولتی

در این بخش به اقدامات دولت برای تهیه مسکن دولتی برای شهروندان می پردازیم:

در کنار طرح ودیعه مسکن که سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن برای اجرای آن راه‌اندازی شده است و همچنین طرح نهضت ملی مسکن، یکی دیگر از طرح ‌های دولت که در سال‌ های اخیر به منظور کنترل قیمت بازار مسکن ارائه شده است، طرح اقدام ملی مسکن است. این طرح امکان دریافت وام برای متقاضیان واجد شرایط را با ثبت نام در خود فراهم می‌کند. متقاضیان با اضافه کردن مبلغ خود به وام، قادر به تهیه مسکن مورد نیاز خود هستند.

مسکن ملی

به اطلاع می‌رساند که وزارت راه و شهرسازی در جهت اجرای طرح مسکن ملی دولت، که به منظور حمایت از اقشار کم درآمد برای تهیه مسکن ارائه شده است، قصد دارد 400 هزار واحد مسکونی را احداث کند. متقاضیان این طرح باید از طریق سامانه ‌های مربوطه ثبت نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

بعد از ثبت نام متقاضیان واجد شرایط در طرح مسکن ملی، مدتی طول می‌کشد تا شرایط آن‌ها بررسی شده و نتایج نهایی اعلام گردد. در این مدت، بسیاری از متقاضیان درخواست می‌کنند که ثبت نام خود را پیگیری کنند و اطلاعات درباره وضعیت بررسی درخواست خود را دریافت کنند.

لطفا توجه داشته باشید که برای پیگیری ثبت نام در مسکن ملی 1402، تنها با استفاده از سامانه پیگیری ثبت نام مسکن ملی و بر اساس روش اعلام شده توسط وزارت راه و شهرسازی امکان پذیر است. اطلاعات دقیق درباره نحوه انجام این فرآیند ضروری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی