والیبال

از سیر تا پیاز اخبار والیبال تیم ملی ایران

اخبار والیبال تیم ملی ایران را در صفحه ایتوک دنبال کنید

از آنجایی که در پی بازی­های انتخابی المپیک شاهد اتفاقات زیادی در اخبار والیبال ایران بودیم، از جمله استعفای سرمربی تیم ملی قبل از پایان مسابقات، باخت شش بازی در جریان مسابقات، شرکت در دو بازی آخر بدون سرمربی و . . . جمعیت زیادی از ورزش­دوستان اخبار ورزشی – بویژه اخبار والیبال – را دنبال می­‌کنند. در همین راستا، پایگاه خبری ایتوک به همراه تیمی مجرب و کاربلد آماده است تا اخبار لحظه­ای تغییرات دنیای ورزش و واليبال نوجوانان را در اختیار شما قرار دهد.

اخبار تیم ملی والیبال ایران

طبق گزارشات تیم ملی واليبال ايران در مسابقات انتخابی المپیک با ۶ شکست و تنها یک پیروزی نتیجه بسیار ناخوشایند و غیرمنتظره‌­ای داشته است. پیش از حضور تیم در این رقابت­ها، سرمربی سابق تیم ملی – بهروز عطایی – اعلام کرده بود که به خود قول داده­‌ایم سهمیه المپیک برزیل را بگیریم. این مسئله از نظر اهالی والیبال و صاحب نظران این رشته تقریبا ناممکن به نظر می­‌رسید، چراکه تیم ملي والیبال در لیگ ملت­ها هم به دلیل دریافت نتایج ضعیف در رده دهم قرار گرفت و از 12 بازی لیگ فقط دو برد داشته است.

اگر به اخبار والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا علاقمند هستید، با صفحه خبری ایتوک همراه شوید تا اخبار لحظه­ای را در اختیار شما قرار دهیم.

مسابقات قهرمانی آسیا در ارومیه برگزار شدند و عوامل اجرایی و فدراسیون نهایت تلاش خود را کردند تا تیم ملی والیبال ایران بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی قهرمان شود. با این حال شاگردان عطایی مقابل تیم قدرتمند ژاپن شکست خوردند و در نهایت نایب قهرمان شدند. بنابراین باتوجه به این پیشینه تقریبا غیرقابل قبول، نمی­توانستیم انتظار داشته باشیم که تیم ملی والیبال در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف تیم­های قَدَری مانند برزیل و ایتالیا برود.

برای آشنایی با زندگینامه والیبالیست با استعداد تیم ملی، مطلب میلاد عبادی پور را بخوانید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی