آموزش و پرورش

آموزش و پرورش از جذب معلمان خبر داد

علی فرهادی افزود: با بکارگیری این تعداد معلم مشکل کمبود معلم در مدارس حل می شود و بخشی از ظرفیت ها خالی می ماند که سعی می شود در آزمون های بعدی جذب شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره جذب مربی آموزشی در مدارس نیز گفت: آگهی جذب 11 هزار مربی آموزشی در مدارس به زودی منتشر می شود.

به گفته وی مکاتباتی با سازمان اداری و استخدامی برای استخدام این تعداد مربی پرورشی انجام شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

فرهادی گفت: تلاش می شود این مربیان آموزشی با مهارت های چندگانه که هم نقش مشاوره در مدرسه دارند و هم به عنوان مربی آموزشی به کار گرفته شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره جذب سرایدار مدارس و بحث افزایش حقوق آنها نیز گفت: مکاتباتی با سازمان اداری و استخدامی مبنی بر جذب حداقل 30 هزار سرایدار خدمتگزار انجام شده و درخواست شده است. ارسال شده است که به محض دریافت مجوز ارسال خواهد شد. انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به گفته فرهادی، در راستای جبران حقوق و مزایای سرایداران شاغل، با دوستان سازمان اداری و استخدامی صحبت شده تا ظرفیت قانونی فراهم شود. برای جبران این کمبود انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی